Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТамаркіна, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorТамаркина, Ольга Леонидовна-
dc.contributor.authorTamarkina, Olha Leonidivna-
dc.date.accessioned2018-08-17T10:11:55Z-
dc.date.available2018-08-17T10:11:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТамаркіна О. Л. Дискусія як один із методів навчання самостійній роботі студентів [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон : ХДУ, 2018. – № 81.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6107-
dc.descriptionIn the article the question as for the methods and forms of self studying are considered. One of the methods is discussion which stimulates students’ initiative and development of their reflexive thinking. Discussion serves as a kind of benchmark for the subsequent independent work of students. It is not only a means of activating cognitive independence of students, but also allows creatively apply the knowledge gained. Forms of studying make conditions for the intensification of student autonomy in educational activities.uk_UK
dc.description.abstractУ статті автором розглядається питання щодо методів і форм навчання самостійності студентів. Одним із методів є дискусія, що стимулює ініціативність студентів та розвиток їхнього рефлексивного мислення. Дискусія виступає своєрідним орієнтиром для наступної самостійної роботи студентів. Вона є не тільки засобом активізації пізнавальної самостійності студентів, але й дозволяє творчо застосовувати отримані знання. Форми навчання створюють умови для активізації самостійності студента в навчальній діяльності. В статье автором рассматривается вопрос методов и форм обучения самостоятельности студентов. Одним из методов является дискуссия, которая стимулирует инициативность студентов и развитие их рефлексивного мышления. Дискуссия выступает своеобразным ориентиром для будущей самостоятельной работы. Она является не только средством активизации познавательной самостоятельности студентов, а и позволяет творчески применять полученные знания. Формы обучения создают условия для активизации самостоятельности студентов в процессе учебной деятельности.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherХДУuk_UK
dc.subjectдискусіяuk_UK
dc.subjectсамостійна роботаuk_UK
dc.subject«навчальний портфель»uk_UK
dc.subjectдискуссияuk_UK
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UK
dc.subject«учебный портфель»uk_UK
dc.subjectdiscussionuk_UK
dc.subjectself educational activityuk_UK
dc.subject“educational schoolbag”uk_UK
dc.titleДискусія як один із методів навчання самостійній роботі студентівuk_UK
dc.title.alternativeДискуссия как один из методов обучения самостоятельной работе студентовuk_UK
dc.title.alternativeDiscussion as one of the methods of teaching students to self-education activityuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.