Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6107
Title: | Дискусія як один із методів навчання самостійній роботі студентів |
Other Titles: | Дискуссия как один из методов обучения самостоятельной работе студентов Discussion as one of the methods of teaching students to self-education activity |
Authors: | Тамаркіна, Ольга Леонідівна Тамаркина, Ольга Леонидовна Tamarkina, Olha Leonidivna |
Keywords: | дискусія самостійна робота «навчальний портфель» дискуссия самостоятельная работа «учебный портфель» discussion self educational activity “educational schoolbag” |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ХДУ |
Citation: | Тамаркіна О. Л. Дискусія як один із методів навчання самостійній роботі студентів [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон : ХДУ, 2018. – № 81. |
Abstract: | У статті автором розглядається питання щодо методів і форм навчання самостійності студентів. Одним із методів є дискусія, що стимулює ініціативність студентів та розвиток їхнього рефлексивного мислення. Дискусія виступає своєрідним орієнтиром для наступної самостійної роботи студентів. Вона є не тільки засобом активізації пізнавальної самостійності студентів, але й дозволяє творчо застосовувати отримані знання. Форми навчання створюють умови для активізації самостійності студента в навчальній діяльності. В статье автором рассматривается вопрос методов и форм обучения самостоятельности студентов. Одним из методов является дискуссия, которая стимулирует инициативность студентов и развитие их рефлексивного мышления. Дискуссия выступает своеобразным ориентиром для будущей самостоятельной работы. Она является не только средством активизации познавательной самостоятельности студентов, а и позволяет творчески применять полученные знания. Формы обучения создают условия для активизации самостоятельности студентов в процессе учебной деятельности. |
Description: | In the article the question as for the methods and forms of self studying are considered. One of the methods is discussion which stimulates students’ initiative and development of their reflexive thinking. Discussion serves as a kind of benchmark for the subsequent independent work of students. It is not only a means of activating cognitive independence of students, but also allows creatively apply the knowledge gained. Forms of studying make conditions for the intensification of student autonomy in educational activities. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6107 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
дискусія як один із методів навчання самостійній роботі студентів.pdf | 399,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.