Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6112
Назва: Сучасна методика перевірки знань студентів технічних спеціальностей при вивченні курсу «Технологія виробництва та обробки матеріалів»
Інші назви: Современная методика проверки знаний студентов технических специальностей при изучении курса «Технология производства и обработки материалов»
The Modern Method of Technical Specialties Students’ Testing Studying the Course «The Technology of Manufacture and Design of Materials»
Автори: Марченко, Станіслав Вікторович
Марченко, Тетяна Анатоліївна
Марченко, Станислав Викторович
Марченко, Татьяна Анатольевна
Marchenko, Stanislav Viktorovych
Marchenko, Tetiana Anatoliyivna
Ключові слова: вища освіта
технічна спеціальність
багаторівневий тест
высшее образование
техническая специальность
многоуровневый тест
higher education
technical specialities
multi-level test
Дата публікації: 2018
Видавництво: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України
Бібліографічний опис: Марченко С. В Сучасна методика перевірки знань студентів технічних спеціальностей при вивченні курсу «Технологія виробництва та обробки матеріалів» [Електронний ресурс] / С. В.Марченко, Т. А. Марченко // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2018. – Вип. 2, Ч. 5. – С. 21-31.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено питанню використання новітньої методики перевірки знань студентів, яка дозволяє об’єктивно та швидко оцінити роботу студента технічної спеціальності. В основу тестів закладено принцип багаторівневості, що забезпечує індивідуальний підхід до кожного студента, а також дозволяє викладачеві правильно моделювати подальшу роботу. При розробці аналізованої методики застосовувалися метод педагогічного експерименту, метод рейтингу, методи контролю та самоконтролю (метод тестування). У результаті довготривалого (протягом трьох років) дослідження застосована методика проведення контролю знань студентів показала такі результати, що забезпечили об’єктивне оцінювання, було виявлено реальний рівень засвоєння знань, неможливість списування та використання будь-яких інтернет-ресурсів протягом проходження тестування, збільшення мотивації студентів до вивчення профільних дисциплін тощо. Статья посвящена вопросу использования новейшей методики проверки знаний студентов, которая позволяет объективно и быстро оценить работу студента технической специальности. В основу тестов заложен принцип многоуровневости, что обеспечивает индивидуальный подход к каждому студенту, а также позволяет преподавателю правильно моделировать дальнейшую работу. При разработке рассматриваемой методики применялись метод педагогического эксперимента, метод рейтинга, методы контроля и самоконтроля (метод тестирования). В результате длительного (в течение трех лет) исследования применена методика проведения контроля знаний студентов показала такие результаты, которые обеспечили объективное оценивание, было выявлено реальный уровень усвоения знаний, невозможность списывания и использования любых интернет-ресурсов в течение прохождения тестирования, рост мотивации студентов к изучению профильных дисциплин и т. п.
Опис: The article is devoted to the use of the latest method of testing students' knowledge, which allows you to objectively and quickly evaluate the work of a student in the technical field. The test is based on the principle of multi-level, which provides an individual approach to each student, and also allows the teacher to properly model further work. When developing the method in question, the pedagogical experiment method, the rating method, the methods of control and self-control (test method) were applied. As a result of a long (within three years) research, the methodology used to monitor students 'knowledge has shown results that have provided objective assessment, a real level of learning, a lack of writing off and use of any Internet resources during testing, an increase in students' motivation to study profile disciplines, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6112
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасна методика.pdf481 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.