Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6298
Title: Впровадження мультимедійних технологій у мовній підготовці іноземних студентів (на прикладі діалогів)
Other Titles: Внедрение мультимедийных технологий в языковой подготовке иностранных студентов (на примере диалогов)
Introduction of multimedia technologies in language training of foreign students (for example, dialogues)
Authors: Косенко, Юлія Григорівна
Косенко, Юлия Григорьевна
Kosenko, Iuliia Grigorivna
Keywords: іноземні студенти
мультимедійні технології
українська мова як іноземна
иностранные студенты
мультимедийные технологии
украинский язык как иностранный
foreign students
multimedia technologies
Ukrainian as a foreign language
Issue Date: 2018
Publisher: ХНАДУ
Citation: Косенко Ю. Г. Впровадження мультимедійних технологій у мовній підготовці іноземних студентів (на прикладі діалогів) [Електронний ресурс] / Ю. Г. Косенко // Матеріали Міжнародного науково-методичного семінару «Новітні технології у викладанні мов іноземним студентам», (м. Харків, 15-16 лютого 2018 р.). – Харків : ХНАДУ, 2018. – C. 140-144.
Abstract: Подано зразки діалогів, охарактеризовано сутність мультимедійних технологій, показано позитивні сторони інноваційних технологій навчання, які доцільно застосовувати у процесі навчання. Представлены образцы диалогов, охарактеризовано сущность мультимедийных технологий, показано положительные стороны инновационных технологий обучения, которые целесообразно применять в процессе обучения.
Description: The samples of dialogs are presented, the essence of multimedia technologies is described, the positive aspects of innovative teaching technologies are shown, which should be used in the process of training.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6298
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Харків косенко.pdf343,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.