Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6333
Title: Визначення і зміст атлетизму як складової системи фізичного виховання студентської молоді
Other Titles: Определение и содержание атлетизма как составляющей системы физического воспитания студенческой молодежи
Definition and content of athleticism as a component of the system of physical education of student youth
Authors: Харченко, Сергій Миколайович
Ліфінцев, Іван Дмитрович
Харченко, Сергей Николаевич
Лифинцев, Иван Дмитриевич
Kharchenko, S. M.
Lifintsev, I. D.
Keywords: студент
атлетизм
силове тренування
студент
атлетизм
силовая тренировка
student
athleticism
strength training
Issue Date: 2018
Publisher: ТОВ «Планер»
Citation: Харченко С. М. Визначення і зміст атлетизму як складової системи фізичного виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / С. М. Харченко, І. Д. Ліфінцев // Збірник наукових праць «Фізична культура, спорт та здоров'я нації» ВДПУ ім. М. Коцюбинського. – Вінниця : ТОВ «Планер», 2018. - подано до друку.
Abstract: У навчальному процесі виявлено взаємозв'язок між структурними компонентами спільної діяльності викладача та студента; цілі, мотиви, зміст, методи діяльності, результати. У цілеспрямованому визначенні цих зв'язків у навчальному процесі розглядаються шляхи формування студентської діяльності. Специфіка діяльності як педагогічного явища полягає в тому, що цілі предметів часто різні, іноді протилежні. Засвоєння теоретичного та практичного матеріалу формує розуміння будови і функціонування м’язової системи і тіла людини в цілому, що необхідно для майбутніх молодих спеціалістів. Рекомендовано для студентів, любителів силових тренувань, а також тих, хто починає самостійно займатися атлетичною гімнастикою з метою зміцнення здоров’я, нормалізації ваги тіла, розвитку сили і формування красивої мускулатури тіла. В учебном процессе выявлена взаимосвязь между структурными компонентами совместной деятельности преподавателя и студента; цели, мотивы, содержание, методы деятельности, результаты. В целенаправленном определении этих связей в учебном процессе рассматриваются пути формирования студенческой деятельности. Специфика деятельности как педагогического явления заключается в том, что цели предметов часто разные, иногда противоположные. Усвоение теоретического и практического материала формирует понимание строения и функционирования мышечной системы и тела человека в целом, что необходимо для будущих молодых специалистов. Рекомендовано для студентов, любителей силовых тренировок, а также тех, кто начинает самостоятельно заниматься атлетической гимнастикой с целью укрепления здоровья, нормализации веса тела, развития силы и формирования красивой мускулатуры тела.
Description: In the educational process, the relationship between the structural components of the joint activity of the teacher and the student is revealed; goals, motives, content, methods of activity, results. In the purposeful determination of these links in the educational process, ways of forming the student's activity are considered. The specificity of activity as a pedagogical phenomenon lies in the fact that the objectives of subjects are often different, sometimes opposite. Mastering the theoretical and practical material forms an understanding of the structure and functioning of the muscular system and the human body as a whole, which is necessary for future young specialists. It is recommended for students, lovers of strength training, as well as those who begin to independently engage in athletic gymnastics for the purpose of health promotion, normalization of body weight, development of force and the formation of beautiful musculature of the body.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6333
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття.pdf314,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.