Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6334
Title: Організація силової підготовки студентів на прикладі занять пауерліфтингом
Other Titles: Организация силовой підготовки студентов на примере занятий пауэрлифтингом
Organization of educational training of students at the example of payerlifting
Authors: Харченко, Сергій Миколайович
Ліфінцев, Іван Дмитрович
Харченко, Сергей Николаевич
Лифинцев, Иван Дмитриевич
Kharchenko, S. M.
Lifintsev, I. D.
Keywords: студент
силова підготовка
пауерліфтинг
студент
силовая подготовка
пауэрлифтинг
student
power training
powerlifting
Issue Date: 2018
Publisher: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Citation: Харченко С. М. Організація силової підготовки студентів на прикладі занять пауерліфтингом [Електронний ресурс] / С. М. Харченко, І. Д. Ліфінцев // Сучасні проблеми фізичного виховання і спорту різних груп населення : матеріали ХVIІІ Міжнародної науково- практичної конференції молодих учених. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2018. – С. 270-274.
Abstract: В статті теоретично обґрунтовано технологію формування комплексної системи навчально-тренувальних завдань та добору адекватних засобів її реалізації. Забезпечення відповідності тренувальних завдань змісту навчальних вправ у пауерліфтинзі. В статье теоретически обоснована технология формирования комплексной системы учебно-тренировочных задач и подбора адекватных средств ее реализации. Обеспечение соответствия тренировочных заданий содержания учебных упражнений в пауерлифтинзи.
Description: In the article the theory of the formation of a complex system of teaching and training tasks and the selection of adequate means for its realization is substantiated. Ensure matching of training tasks with the contents of training exercises in powerlifting.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6334
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття.pdf412,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.