Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6366
Title: Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень
Other Titles: Роль собственных маркетинговых исследований предприятия в принятии управленческого решения
The Role Of Marketing Research Enterprise In Management Decision
Authors: Слюсарєва, Л. В.
Жмайлова, О. Г.
Слюсарева, Л. В.
Жмайлова, О. Г.
Slusareva, L. V.
Zhmaylova, O. G.
Keywords: маркетинг
конкурентоспроможність
управлінські рішення
маркетинг
конкурентоспособность
управленческие решения
marketing
сompetitive
management solutions
Issue Date: 2017
Publisher: Сумський національний аграрний університет
Citation: Слюсарєва Л. В. Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень [Електронний ресурс] / Л. В. Слюсарєва, О. Г. Жмайлова // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2017. - Вип. 4 (71). – С. 149-154.
Abstract: В статті визначена роль та мета маркетингового дослідження, а також методи та етапи його здійснення на підприємстві власними силами; проведено аналіз зовнішнього середовища та рівня конкурентоспроможності підприємства в сегменті твердих і плавлених сирів. В статье определена маркетингового исследования, его цель, методы и этапы проведения на предприятии собственными силами; проведен анализ внешней среды и уровня конкурентоспособности предприятия в сегменте твердых и плавленых сыров.
Description: In the article defines the role and purpose of market research, methods and stages of its implementation in the enterprise on its own; analysis of the environment and the level of competitiveness in the segment of hard and processed cheeses.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6366
Appears in Collections:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf630,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.