Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6443
Title: Застосування інтерактивних методів навчання при формуванні теоретичних знань у студентів
Other Titles: Применение интерактивных методов обучения при формировании теоретических знаний студентов
Application of interactive teaching methods in the formation of theoretical knowledge of students
Authors: Плавинська, О. В.
Плавинський, В. І.
Плавинская, А. В.
Плавинский, В. И.
Plavynska, O. V.
Plavynskyy, V. I.
Keywords: підвищення якості навчання
компетентні фахівці
фахівці нової формації
повышение качества обучения
компетентные специалисты
специалисты новой формации
improving the quality of training
competent specialists
specialists of the new formation
Issue Date: 2017
Publisher: Сумський національний аграрний університет
Citation: Плавинська О. В. Застосування інтерактивних методів навчання при формуванні теоретичних знань у студентів [Електронний ресурс] / О. В. Плавинська, В. І. Плавинський // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Механізація та автоматизація виробничих процесів" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2017. - Вип. 10 (32). – С. 158-162.
Abstract: У технічних вузах країни особливу увагу необхідно приділяти самостійній науково-дослідній роботі майбутніх спеціалістів, питанням їх підготовки до інноваційної інженерної діяльності. Сам процес навчання спеціалістів має включати в себе більше можливостей для формування когнітивних та креативних здібностей студентів, моделювання таких ситуацій, що вимагають від студентів нестандартних творчих рішень. Виникає необхідність впровадження в учбовий процес інтегрованої загальнотехнічної дисципліни, в якій буде реалізована інтеграція інноватики та інженерної творчості. Це надасть змогу не тільки готувати кваліфіковані інженерні кадри, компетентні у інноваційній інженерній діяльності, але й дозволить реалізувати розвиток технічної творчості студентів. В технических вузах страны особенное внимание необходимо уделять самостоятельной научно-исследовательской работе будущих специалистов, вопросам их подготовки к инновационной инженерной деятельности. Процесс обучения специалистов должен включать в себя больше возможностей для формирования когнитивных и креативных способностей студентов, моделирования таких ситуаций, которые требуют от студентов нестандартных творческих решений. Возникает необходимость внедрения в учебный процесс интегрированной общетехнической дисциплины, в которой будет реализованная интеграция инноватики, инженерного творчества. Это даст возможность не только готовить квалифицированные инженерные кадры, компетентные в инновационной инженерной деятельности, но также позволит реализовать развитие технического творчества студентов.
Description: In technical universities of the country, special attention should be paid to the independent research work of future specialists, to their preparation for innovative engineering activities. The process of training specialists should include more opportunities for the formation of cognitive and creative abilities of students, modeling situations that require students to make creative creative decisions. There is a need to introduce in the educational process an integrated general technical discipline, in which will be realized the integration of innovation, engineering creativity. This will make it possible not only to train qualified engineering personnel competent in innovative engineering activities, but also to realize the development of technical creativity of students.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6443
Appears in Collections:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf399,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.