Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6675
Title: Стратегічні напрямки в управлінні товарною політикою підприємства
Other Titles: Стратегические направления в управлении товарной политикой предприятия
Strategic Directions in managing the enterprise product policy
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Мандрика, Віталія Миколаївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Мандрыка, Виталия Николаевна
Mushtai, Valentina
Mandryka, Vitaliya
Keywords: стратегія
товар
товарна політика
стратегия
товар
товарная политика
strategy
product
product policy
Issue Date: 2017
Citation: Муштай В. А. Стратегічні напрямки управління товарною політикою підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, В. М. Мандрика // Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингове забезпечення продуктового ринку», (Полтава, 28 квітня 2017 р.). - Полтава, 2017. - С. 106-109.
Abstract: Використання вітчизняними підприємствами стратегії маркетингу в управлінні асортиментом продукції та формуванні загальних галузевих товарних систем, сприяє посиленню їхньої ринкові позиції. Использование отечественными производителями стратегии маркетинга в управлении ассортиментом продукции и формировании общих отраслевых товарных систем, способствует укреплению их рыночной позиции.
Description: Use of domestic enterprises marketing strategy in the management of product range and forming a common industrial product systems enhances their market position.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6675
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf478,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.