Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6678
Назва: Marketing management of agricultural enterprises as a direction to improve their competitiveness
Інші назви: Маркетинговий менеджмент сільськогосподарських підприємств як напрям покращення їх конкурентоспроможності
Маркетинговый менеджмент сельскохозяйственных предприятий как направление повышения их конкурентоспособности
Автори: Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Ключові слова: marketing
management
agricultural enterprise
маркетинг
менеджмент
сільськогосподарське підприємство
маркетинг
менеджмент
сельскохозяйственное предприятие
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Makhnusha S. M. Marketing management of agricultural enterprises as a direction to improve their competitiveness [Electronic resource] / S. M. Makhnusha // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 23-тої Міжнародної наукової конференції у м. Южне. – Южне, 2017. - С. 13-15.
Короткий огляд (реферат): The author considers marketing management of agricultural enterprises as a direction to increase their competitiveness. The main problems of management and ways of their solution are revealed. Автором розглянуто маркетинговий менеджмент сільськогосподарських підприємств як напрям покращення їх конкурентоспроможності. Розкрито основні проблеми менеджменту та шляхи їх вирішення.
Опис: Автором рассмотрено маркетинговый менеджмент сельскохозяйственных предприятий как направление повышения их конкурентоспособности. Раскрыты основные проблемы менеджмента и пути их решения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6678
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Махнуша_Южне_2017.pdf158,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.