Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6682
Назва: | Игра как эффективный метод обучения русскому языку как иностранному |
Інші назви: | Гра як ефективний метод навчання російської мови як іноземної The game as an effective method of teaching Russian as a foreign language |
Автори: | Лаврик, М. П. Лаврик, М. П. Lavrik, M. P. |
Ключові слова: | лингвистические игры коммуникативные игры языковой барьер лінгвістичні ігри комунікативні ігри мовний бар'єр linguistic games communicative games language barrier |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Лаврик М. П. Игра как эффективный метод обучения русскому языку как иностранному [Электронный ресурс] / М. П. Лаврик // Перспективні напрями розвитку науки та техніки : ХVІІІ матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (23 березня 2018 р.). – Вінниця. – Ч. 3. – С. 45-47. |
Короткий огляд (реферат): | В статье представлены примеры игровых упражнений, которые можно использовать в процессе закрепления учебного материала, а также на этапе его активизации в речи студентов-иностранцев. Использование игровых форм как отдельных элементов практического занятия позволяет преподавателю глубже раскрыть личностный потенциал каждого студента, сохранить и укрепить учебную мотивацию. У статті наведено приклади ігрових вправ, які можна використовувати в процесі закріплення навчального матеріалу, а також на етапі його активізації в мові студентів-іноземців. Використання ігрових форм як окремих елементів практичного заняття дозволяє викладачеві глибше розкрити особистісний потенціал кожного студента, зберегти і зміцнити навчальну мотивацію. |
Опис: | The article presents examples of game exercises that can be used in the process of fixing the educational material, as well as at the stage of its activation in the speech of foreign students. The use of game forms as separate elements of a practical lesson allows the teacher to more deeply reveal the personal potential of each student, preserve and strengthen the educational motivation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6682 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лаврик 3.pdf | 199,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.