Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6700
Title: Щодо інновацій при вивченні вищої математики студентами-аграріями
Other Titles: Относительно инноваций при изучении высшей математики студентами-аграриями
As for the innovations in the study of higher mathematics by students-agrarians
Authors: Пугач, В. І.
Пугач, В. И.
Pugach, V. I.
Keywords: інноваційний процес
діяльнісний підхід
вища математика
инновационный процесс
деятельностный подход
высшая математика
innovation process
activity approach
higher mathematics
Issue Date: 2017
Publisher: СумДПУ ім. А.С. Макаренка
Citation: Пугач В. І. Щодо інновацій при вивченні вищої математики студентами-аграріями [Електронний ресурс] / В. І Пугач // Збірник тез за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції «Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця», (7-8 грудня 2017 р.) : в 2-х ч. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2017. – Ч. 2. – С. 50.
Abstract: В тезах показана необхідність інноваційної діяльності при отриманні студентами-аграріями математичної освіти. Названі вміння, якими повинен володіти викладач для забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців-аграріїв. В тезисах показана необходимость инновационной деятельности при получении студентами-аграриями математического образования. Названы умения, которыми должен обладать преподаватель для обеспечения качественной подготовки будущих специалистов-аграриев.
Description: The thesis refers to the fact that the problematic situation in teaching is a cognitive difficulty, which students should acquire new knowledge or to make an intellectual effort. When solving a problem situation is realized the main purpose of learning, which is a systematic motivation of students to independent activity.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6700
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІННОВАЦІЇ_Тези_Пугач-2017.pdf351,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.