Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6758
Назва: Конкуренція і конкурентоспроможність на аграрному ринку України
Інші назви: Конкуренция и конкурентоспособность на аграрном рынке Украины
Competition and competitiveness in the agrarian market of Ukraine
Автори: Нечипоренко, Валентина Володимирівна
Нечипоренко, Валентина Владимировна
Nechyporenko, Valentyna Volodymyrivna
Ключові слова: конкуренція
види конкуренції
конкурентоспроможність
конкуренция
виды конкуренции
конкурентоспособность
competition
types of competition
competitiveness
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Нечипоренко В. В. Конкуренція і конкурентоспроможність на аграрному ринку України [Електронний ресурс] / В. В Нечипоренко // Східна Європа : економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 3 (14). – Режим доступу : http: // www.easterneurope-ebm.in.ua/14-2018-ukr. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності на аграрному ринку, що є однією з основних проблем розвитку ринкових відносин в Україні. Під час проведених досліджень проаналізовано види конкуренції, де виявлено характер та інтенсивність конкуренції на аграрному ринку. Успіх розвитку як внутрішнього, так і зовнішнього ринків залежить від конкурентоспроможності продукції. В статье рассмотрены теоретические аспекты конкурентоспособности на аграрном рынке, что является одной из основных проблем развития рыночных отношений в Украине. В ходе проведенных исследований проанализированы виды конкуренции, где выявлены характер и интенсивность конкуренции на аграрном рынке. Успех развития как внутреннего, так и внешнего рынков зависит от конкурентоспособности продукции.
Опис: The article is devoted to theoretical aspects of competitiveness in the agrarian market, which is one of the main problems of the development of market relations in Ukraine. During the conducted researches, the types of competitors were analyzed, where the character and intensity of competition in the agrarian market was revealed. The success of both domestic and foreign markets depends on the competitiveness of products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6758
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.PDF335,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.