Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorБезкоровайна, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorБескоровайная, Ольга Александровна-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliya Oleksiivna-
dc.contributor.authorBezkorovoyna, Olga Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2019-06-24T13:08:14Z-
dc.date.available2019-06-24T13:08:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМакаренко Н. О. Методичні підходи до оцінки впливу маркетингових заходів на результат управління сільськогосподарськими підприємствами малого бізнесу [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, О. О. Безкоровайна // Розвиток національних фінансово-економічних систем в умовах глобалізації : зб. тез наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. пам’яті професора М.Г. Михайлова, (м. Суми, 2018 р.). - Суми : СНАУ, 2018. - С.484-487.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6787-
dc.descriptionThe thesis considers the algorithm for assessing the impact of marketing measures of an agricultural small business enterprise. The approaches to assessing the impact of marketing measures on the results of the activity of the agricultural enterprise of small business, which are conditionally divided into quantitative and qualitative indicators of evaluation, namely, the formation of a positive image of small business enterprises, positive responses of consumers market share, market capacity, the amount of income and profit.uk_UK
dc.description.abstractВ тезах розглянуто алгоритм оцінювання впливу маркетингових заходів сільськогосподарського підприємства малого бізнесу. Запропоновано підходи до оцінювання впливу маркетингових заходів на результат діяльності сільськогосподарського підприємства малого бізнесу, що умовно поділені на кількісні та якісні показники оцінювання, а саме формування позитивного іміджу підприємства малого бізнесу, позитивні відгуки споживачів частку ринку, місткість ринку, величина доходів та прибутку. В тезисах рассмотрен алгоритм оценки влияния маркетинговых мероприятий сельскохозяйственного предприятия малого бизнеса. Предложены подходы к оценке влияния маркетинговых мероприятий на результат деятельности сельскохозяйственного предприятия малого бизнеса, условно разделены на количественные и качественные показатели оценки, а именно формирование положительного имиджа предприятия малого бизнеса, положительные отзывы потребителей долю рынка, емкость рынка, величина доходов и прибыли.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UK
dc.subjectуправлениеuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectmarketing activityuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.titleМетодичні підходи до оцінки впливу маркетингових заходів на результат управління сільськогосподарськими підприємствами малого бізнесуuk_UK
dc.title.alternativeМетодические подходы к оценке влияния маркетинговых мероприятий на результат управления сельскохозяйственными предприятиями малого бизнесаuk_UK
dc.title.alternativeMethodological approaches to the assessment of the impact of marketing efforts on the result of management of small enterprisesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко Н. О. Методичні підходи .pdf99,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.