Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6787
Title: Методичні підходи до оцінки впливу маркетингових заходів на результат управління сільськогосподарськими підприємствами малого бізнесу
Other Titles: Методические подходы к оценке влияния маркетинговых мероприятий на результат управления сельскохозяйственными предприятиями малого бизнеса
Methodological approaches to the assessment of the impact of marketing efforts on the result of management of small enterprises
Authors: Макаренко, Наталія Олексіївна
Безкоровайна, Ольга Олександрівна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Бескоровайная, Ольга Александровна
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Bezkorovoyna, Olga Oleksandrivna
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
управління
маркетинг
маркетинговая деятельность
управление
marketing
marketing activity
management
Issue Date: 2018
Publisher: СНАУ
Citation: Макаренко Н. О. Методичні підходи до оцінки впливу маркетингових заходів на результат управління сільськогосподарськими підприємствами малого бізнесу [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, О. О. Безкоровайна // Розвиток національних фінансово-економічних систем в умовах глобалізації : зб. тез наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. пам’яті професора М.Г. Михайлова, (м. Суми, 2018 р.). - Суми : СНАУ, 2018. - С.484-487.
Abstract: В тезах розглянуто алгоритм оцінювання впливу маркетингових заходів сільськогосподарського підприємства малого бізнесу. Запропоновано підходи до оцінювання впливу маркетингових заходів на результат діяльності сільськогосподарського підприємства малого бізнесу, що умовно поділені на кількісні та якісні показники оцінювання, а саме формування позитивного іміджу підприємства малого бізнесу, позитивні відгуки споживачів частку ринку, місткість ринку, величина доходів та прибутку. В тезисах рассмотрен алгоритм оценки влияния маркетинговых мероприятий сельскохозяйственного предприятия малого бизнеса. Предложены подходы к оценке влияния маркетинговых мероприятий на результат деятельности сельскохозяйственного предприятия малого бизнеса, условно разделены на количественные и качественные показатели оценки, а именно формирование положительного имиджа предприятия малого бизнеса, положительные отзывы потребителей долю рынка, емкость рынка, величина доходов и прибыли.
Description: The thesis considers the algorithm for assessing the impact of marketing measures of an agricultural small business enterprise. The approaches to assessing the impact of marketing measures on the results of the activity of the agricultural enterprise of small business, which are conditionally divided into quantitative and qualitative indicators of evaluation, namely, the formation of a positive image of small business enterprises, positive responses of consumers market share, market capacity, the amount of income and profit.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6787
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Макаренко Н. О. Методичні підходи .pdf99,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.