Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6853
Title: Методи формування товарного асортименту на підприємстві
Other Titles: Методы формирования товарного ассортимента на предприятии
Methods of forming a product range at the enterprise
Authors: Селезень, Олена Миколаївна
Колісник, Людмила Володимирівна
Селезень, Елена Николаевна
Колиснык, Людмила Владимировна
Selezen, Elena Nikolaevna
Kolisnyk, Ludmila Vladimirovna
Keywords: асортимент
товарна політика
АВС-аналіз
ассортимент
товарная политика
АВС-анализ
assortment
commodity policy
ABC analysis
Issue Date: 2018
Publisher: СНАУ
Citation: Селезень О. М. Методи формування товарного асортименту на підприємстві [Електронний ресурс] / О. М. Селезень, Л. В. Колісник // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 24-ої міжнародної науково- практичної конференції, ( м. Суми,10-15 вересня 2018 р.). – Суми : СНАУ, 2018. - Ч. 2. - С.123
Abstract: В статті вивчається класифікація методів формування асортименту, досліджується на скільки ефективною є структура асортименту, та перспектива виведення на ринок нових продуктів. В статье изучается классификация методов формирования ассортимента, исследуется на сколько эффективна структура ассортимента, и перспектива вывода на рынок новых продуктов.
Description: The article deals with the classification of assortment formation methods, examines how effective the structure of the range, and the prospect of introducing new products to the market.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6853
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СелезеньО.М. Методи формування.pdf312,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.