Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6854
Title: Вплив стратегії маркетингу на ефективність виробництва
Other Titles: Влияние стратегии маркетинга на эффективность производства
Influence of marketing strategy on production efficiency
Authors: Селезень, Олена Миколаївна
Сороколіт, Вікторія Ігорівна
Селезень, Елена Николаевна
Сороколит, Виктория Игоревна
Selezen, Elena Nikolaevna
Sorokolit, Viktoria Igorevna
Keywords: стратегія маркетингу
ціна
система збуту
стратегия маркетинга
цена
система сбыта
marketing strategy
price
sales system
Issue Date: 2018
Publisher: СНАУ
Citation: Селезень О. М. Вплив стратегії маркетингу на ефективність виробництва [Електронний ресурс] / О. М. Селезень, В. І. Сороколіт // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 24-ої міжнародної науково- практичної конференції, ( м.Суми,10-15 вересня 2018 р.). - Суми : СНАУ, 2018. - Ч. 2.- С. 163
Abstract: В статті досліджуються розробки маркетингових стратегій для ведення успішної господарської діяльності підприємства, максимально можливого задоволення потреб покупців та зміцнення ринкових позиції підприємств. В статье исследуются разработки маркетинговых стратегий для ведения успешной хозяйственной деятельности предприятия, максимально возможного удовлетворения потребностей покупателей и укрепления рыночных позиции предприятий.
Description: The article explores the development of marketing strategies for successful business activities of the enterprise, maximally possible meeting the needs of buyers and strengthening the market position of enterprises.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6854
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Селезень О. М. Вплив стратегії маркетингу.pdf320,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.