Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСелезень, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorФеденченко, Сергій Сергійович-
dc.contributor.authorСелезень, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorФеденченко, Сергей Сергеевич-
dc.contributor.authorSelezen, Elena Nikolaevna-
dc.contributor.authorFedenchenko, Sergey Sergeevich-
dc.date.accessioned2019-07-05T12:20:58Z-
dc.date.available2019-07-05T12:20:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСелезень О. М. Маркетингове забезпечення ефективної збутової політики аграрного підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Селезень, С. С. Феденченко // Світові тенденції, проблеми та перспективи розвитку фінансової системи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Дніпро 20 квітня 2019р.). – Дніпро : НО «Перспектива», 2019. - С. 47-51uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6858-
dc.descriptionIn the article it is noted that one of the most important factors of increasing the efficiency of the management system of marketing activities of the agrarian enterprise is the use of marketing principles.uk_UK
dc.description.abstractВ статті відмічається, що одним із найважливіших чинників підвищення ефективності системи управління збутовою діяльністю аграрного підприємства є використання принципів маркетингу. В статье отмечается, что одним из важнейших факторов повышения эффективности системы управления сбытовой деятельностью аграрного предприятия является использование принципов маркетинга.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherНО «Перспектива»uk_UK
dc.subjectреалізаціяuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjectзбутuk_UK
dc.subjectреализацияuk_UK
dc.subjectэффективностьuk_UK
dc.subjectсбытuk_UK
dc.subjectrealizationuk_UK
dc.subjectefficiencyuk_UK
dc.subjectsalesuk_UK
dc.titleМаркетингове забезпечення ефективної збутової політики аграрного підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeМаркетинговое обеспечение эффективной сбытовой политики аграрного предприятияuk_UK
dc.title.alternativeMarketing provision of an effective sales policy of the agrarian enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Селезень О. М. Маркетингове забезпечення.pdf279,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.