Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6858
Title: Маркетингове забезпечення ефективної збутової політики аграрного підприємства
Other Titles: Маркетинговое обеспечение эффективной сбытовой политики аграрного предприятия
Marketing provision of an effective sales policy of the agrarian enterprise
Authors: Селезень, Олена Миколаївна
Феденченко, Сергій Сергійович
Селезень, Елена Николаевна
Феденченко, Сергей Сергеевич
Selezen, Elena Nikolaevna
Fedenchenko, Sergey Sergeevich
Keywords: реалізація
ефективність
збут
реализация
эффективность
сбыт
realization
efficiency
sales
Issue Date: 2019
Publisher: НО «Перспектива»
Citation: Селезень О. М. Маркетингове забезпечення ефективної збутової політики аграрного підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Селезень, С. С. Феденченко // Світові тенденції, проблеми та перспективи розвитку фінансової системи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Дніпро 20 квітня 2019р.). – Дніпро : НО «Перспектива», 2019. - С. 47-51
Abstract: В статті відмічається, що одним із найважливіших чинників підвищення ефективності системи управління збутовою діяльністю аграрного підприємства є використання принципів маркетингу. В статье отмечается, что одним из важнейших факторов повышения эффективности системы управления сбытовой деятельностью аграрного предприятия является использование принципов маркетинга.
Description: In the article it is noted that one of the most important factors of increasing the efficiency of the management system of marketing activities of the agrarian enterprise is the use of marketing principles.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6858
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Селезень О. М. Маркетингове забезпечення.pdf279,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.