Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6875
Title: Сутність та особливості маркетингової діяльності в банку
Other Titles: Сущность и особенности маркетинговой деятельности в банке
The essence and features of marketing activities in the bank
Authors: Шумкова, Вікторія Ігорівна
Шумкова, Виктория Игоревна
Shumkova, Victoria Igorivna
Keywords: банківський маркетинг
конкурентна боротьба
прибуток
банковский маркетинг
конкурентная борьба
прибыль
banking marketing
competition
profit
Issue Date: 2018
Publisher: СНАУ
Citation: Шумкова В. І. Сутність та особливості маркетингової діяльності в банку [Електронний ресурс] / В. І. Шумкова // Технології ХХІ століття : збірник тез матеріалів 24ої міжнародної наукової конференції, ( м. Суми, 2018 р.). - Суми : СНАУ, 2018. - Ч. 2. - С.191-193
Abstract: На сьогодні, набуває важливого значення безпосередньо розвиток маркетингової діяльності банків, створення в них ефективних маркетингових підрозділів, більш досконале вивчення ринку та споживачів, розробка нових стратегій досягнення успіху та здобуття максимального прибутку. На сегодня, приобретает важное значение непосредственно развитие маркетинговой деятельности банков, создание в них эффективных маркетинговых подразделений, более совершенное изучение рынка и потребителей, разработка новых стратегий достижения успеха и получения максимальной прибыли.
Description: Today it is very important to active marketing work in the banks, to create effective marketing units in them, to develop market research and consumers, and to develop new strategies for achieving success work and maximizing profits.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6875
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шумкова В.І. Сутність та особливості.pdf165,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.