Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-07-10T12:03:43Z-
dc.date.available2019-07-10T12:03:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Поглиблення сегментації клієнтурних ринків для удосконалення маркетингового управління банківськими послугами [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Інфраструктура ринку. - 2018. - № 22. - С. 216-221. - Режим доступу : http:// www.market-infr.od.ua/uk/22-2018 - Заголовок з екрануuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6878-
dc.descriptionIn the article on the example of JSC "Oschadbank" author considered how commercial banks conduct segmentation of the market. The author studied the main directions of the bank's activities to improve the work in existing segments. It is determined that the value of updated and new banking products is determined by studying their consumer utility. The author developed and proposed a new segmentation that brings together typical customer groups. The author carried out a comparative analysis of a special loan proposal from the bank and determined the client's motivation when choosing a particular service.uk_UK
dc.description.abstractУ статті на прикладі АТ «Ощадбанк» розглянуто яким чином комерційні банки проводять сегментацію ринку. Автором досліджено основні напрямки діяльності банку для удосконалення роботи в існуючих сегментах. Визначено, що цінність оновлених та нових банківських продуктів визначається шляхом дослідження їх споживчої корисності. Автором розроблено та запропоновано нову сегментацію, що об’єднує типові групи клієнтів. Проведено порівняльний аналіз спеціальної кредитної пропозиції від банку та визначено мотивацію клієнта при обранні певної послуги.В статье на примере АО «Ощадбанк» рассмотрено каким образом коммерческие банки проводят сегментацию рынка. Автором исследованы основные направления деятельности банка для усовершенствования работы в существующих сегментах. Определено, что ценность обновленных и новых банковских продуктов определяется путем исследования их потребительской полезности. Автором разработана и предложена новая сегментация, что объединяет типичные группы клиентов. Проведен сравнительный анализ специального кредитного предложения от банка и определено мотивацию клиента при выборе определенной услуги.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectсегментація ринкуuk_UK
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectсегментация рынкаuk_UK
dc.subjectмаркетинговое управлениеuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarket segmentationuk_UK
dc.subjectmarketing managementuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.titleПоглиблення сегментації клієнтурних ринків для удосконалення маркетингового управління банківськими послугамиuk_UK
dc.title.alternativeУглубление сегментации клиентурных рынков для усовершенствования маркетингового управления банковскими услугамиuk_UK
dc.title.alternativeDeepening the segmentation of customer markets to improve the marketing management of banking servicesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШумковаО.В. Поглиблення сегментації.pdf310,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.