Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6878
Назва: Поглиблення сегментації клієнтурних ринків для удосконалення маркетингового управління банківськими послугами
Інші назви: Углубление сегментации клиентурных рынков для усовершенствования маркетингового управления банковскими услугами
Deepening the segmentation of customer markets to improve the marketing management of banking services
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Шумкова, Елена Владимировна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Ключові слова: сегментація ринку
маркетингове управління
маркетинг
сегментация рынка
маркетинговое управление
маркетинг
market segmentation
marketing management
marketing
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Поглиблення сегментації клієнтурних ринків для удосконалення маркетингового управління банківськими послугами [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Інфраструктура ринку. - 2018. - № 22. - С. 216-221. - Режим доступу : http:// www.market-infr.od.ua/uk/22-2018 - Заголовок з екрану
Короткий огляд (реферат): У статті на прикладі АТ «Ощадбанк» розглянуто яким чином комерційні банки проводять сегментацію ринку. Автором досліджено основні напрямки діяльності банку для удосконалення роботи в існуючих сегментах. Визначено, що цінність оновлених та нових банківських продуктів визначається шляхом дослідження їх споживчої корисності. Автором розроблено та запропоновано нову сегментацію, що об’єднує типові групи клієнтів. Проведено порівняльний аналіз спеціальної кредитної пропозиції від банку та визначено мотивацію клієнта при обранні певної послуги.В статье на примере АО «Ощадбанк» рассмотрено каким образом коммерческие банки проводят сегментацию рынка. Автором исследованы основные направления деятельности банка для усовершенствования работы в существующих сегментах. Определено, что ценность обновленных и новых банковских продуктов определяется путем исследования их потребительской полезности. Автором разработана и предложена новая сегментация, что объединяет типичные группы клиентов. Проведен сравнительный анализ специального кредитного предложения от банка и определено мотивацию клиента при выборе определенной услуги.
Опис: In the article on the example of JSC "Oschadbank" author considered how commercial banks conduct segmentation of the market. The author studied the main directions of the bank's activities to improve the work in existing segments. It is determined that the value of updated and new banking products is determined by studying their consumer utility. The author developed and proposed a new segmentation that brings together typical customer groups. The author carried out a comparative analysis of a special loan proposal from the bank and determined the client's motivation when choosing a particular service.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6878
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШумковаО.В. Поглиблення сегментації.pdf310,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.