Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6885
Title: Особливості просування продукції підприємства
Other Titles: Особенности продвижения продукции предприятия
Features of product promotion
Authors: Шумкова, Олена Володимирівна
Фрол, Роман Олексійович
Шумкова, Елена Владимировна
Фрол, Роман Алексеевич
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Frol, Roman Alekseevich
Keywords: просування
продукція
прибуток
продвижение
продукция
прибыль
рromotion
production
profit
Issue Date: 2019
Publisher: ПДАА
Citation: Шумкова О. В. Особливості просування продукції підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, Р. О. Фрол // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Полтава, 16 квітня 2019 р.). – Полтава : ПДАА, 2019. – С.151-153
Abstract: Просування використовується підприємством для інформування, переконування чи нагадування споживачам про свою продукцію, ідеї, громадську діяльність тощо. Продвижение используется предприятием для информирования, убеждения и напоминания потребителям о своей продукции, идеях общественную деятельность и др.
Description: Promotion is used by the enterprise for informing, persuading or reminding consumers about their products, ideas, public activities, etc.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6885
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шумкова О.В. Особливості просування.pdf174,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.