Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6893
Назва: Організація електронного документообігу підприємства
Інші назви: Организация электронного документооборота предприятия
Organization of electronic document management of the enterprise
Автори: Глушаченко, Анатолій Іванович
Глушаченко, Анатолий Иванович
Hlushachenko, Anatoliy
Ключові слова: інформація
документ
електронний документ
информация
документ
электронный документ
information
document
electronic document
Дата публікації: 2019
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Глушаченко А. І. Організація електронного документообігу підприємства [Електронний ресурс] / А. І. Глушаченко // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, ( м. Суми, 17-20 квітня 2019 р.). - Суми : СНАУ, 2019. - С. 328.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто сучасний стан розвитку роботи підприємств з обліковою та економічною інформацією, який проходить швидше та ефективніше під впливом нових інформаційних технологій, де відбуваються докорінні зміни в системі управління, автоматизуються процеси обґрунтування і прийняття рішень, організація їх виконання, підвищується професіоналізм фахівців, зайнятих в управлінській діяльності. Технологія роботи з електронними документами дозволяє колективний доступ до одних і тих же документів з метою: формування груп користувачів електронних документів; включення до складу групи нових користувачів; визначення режимів роботи з електронними документами для різних груп і користувачів. Тому, як паперові, так і електронні документи мають свої переваги та одночасно й обмеження. Традиційні документи мають переваги, пов'язані з папером як носієм інформації, що важливо для довготривалого зберігання інформації із збереженням можливості сприйняття. З іншого боку, необхідно використовувати переваги електронних документів при роботі з копіями документів, оригінали яких існують на паперових носіях, так як у сфері управління головні вимоги - це оперативність, своєчасність, швидкість отримання й доведення інформації та її повнота.В тезисах рассмотрено современное состояние развития работы предприятий с учетной и экономической информации, который проходит быстрее и эффективнее под влиянием новых информационных технологий, где происходят коренные изменения в системе управления, автоматизируются процессы обоснования и принятия решений, организация их выполнения, повышается профессионализм специалистов, занятых в управленческой деятельности. Технология работы с электронными документами позволяет коллективный доступ к одним и тем же документов с целью: формирование групп пользователей электронных документов; включение в состав группы новых пользователей; определение режимов работы с целью: формирование групп пользователей электронных документов; включение в состав группы новых пользователей; определение режимов работы с электронными документами для различных групп и пользователей. Поэтому, как бумажные, так и электронные документы имеют свои преимущества и одновременно и ограничения. Традиционные документы имеют преимущества, связанные с бумагой как носителем информации, что важно для долговременного хранения информации с сохранением возможности восприятия. С другой стороны, необходимо использовать преимущества электронных документов при работе с копиями документов, оригиналы которых существуют на бумажных носителях, так как в области управления главные требования - это оперативность, своевременность, скорость получения и доведения информации и ее полнота.
Опис: The thesis examines the current state of development of enterprises with accounting and economic information, which passes faster and more effectively under the influence of new information technologies, where fundamental changes in the management system are taking place, the processes of substantiation and decision-making processes are automated, the organization of their implementation is automated, and the professionalism of specialists employed in management activity. The technology of working with electronic documents allows collective access to the same documents in order to: form groups of users of electronic documents; inclusion in the group of new users; definition of working modes with electronic documents for different groups and users. Therefore, both paper and electronic documents have their advantages and limitations at the same time. Traditional documents have the benefits of paperwork as a carrier of information, which is important for long-term storage of information while preserving perceptions. On the other hand, it is necessary to use the advantages of electronic documents when working with copies of documents, originals of which exist on paper, as in the field of management the main requirements are efficiency, timeliness, speed of receipt and presentation of information and its completeness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6893
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Глушаченко А. І. Організація.pdf119,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.