Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6896
Title: Підвищення конкурентоспроможності як основа розвитку зовнішньої торгівлі України
Other Titles: Повышение конкурентоспособности как основа развития внешней торговли Украины
Increasing competitiveness as a basis for the development of Ukraine’s foreign trade
Authors: Турчіна, Світлана Григорівна
Турчина, Светлана Григорьевна
Turchina, Svitlana Hrigorevna
Keywords: модель
управління
конкурентоспроможність
модель
управление
конкурентоспособность
model
management
competitiveness
Issue Date: 2019
Publisher: ЖДТУ
Citation: Турчіна С. Г. Підвищення конкурентоспроможності як основа розвитку зовнішньої торгівлі України [Електронний ресурс] / С. Г. Турчіна // Розвиток міжнародної торгівлі в умовах глобальних економічних дисбалансів : збірник матеріалів всеукраїнського форуму з проблем міжнародних економічних відносин. – Житомир : ЖДТУ, 2019. – Режим доступу : https://conf.ztu.edu.ua/vseukrayinskyj-forum-z-problem-mizhnarodnyh-ekonomichnyh-vidnosyn/ - Заголовок з екрану
Abstract: Розглянуто позиції України та деяких країн світу за Індексом глобальної конкурентоспроможності. Встановлено, що посилення Україною власного геостратегічного вектора зумовлює вітчизняні підприємства до пошуку нових ринків і споживачів, де вирішальним є забезпечення таких переваг, які б гарантували можливість їм закріпитись та активно розвиватись в міжнародному конкурентному середовищі. Рассмотрена позиции Украины и некоторых других стран мира по Индексу глобальной конкурентоспособности. Установлено, что усиление Украиной собственного геостратегического вектора предопределяет отечественные предприятия к поиску новых рынков и потребителей, где решающим есть обеспечения таких преимуществ, которые бы гарантировали возможность им закрепиться и активно развиваться в международной конкурентной среде.
Description: Considered the position of Ukraine and some other countries of the world on the Global Competitiveness Index. It has been established that Ukraine’s strengthening its own geo-strategic vector predetermines domestic enterprises to search for new markets and consumers, where the decisive ones are providing such advantages that would guarantee their opportunity to gain a foothold and actively develop in an international competitive environment.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6896
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Турчіна С. Г. Підвищення.pdf337,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.