Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6917
Title: Стратегічні рішення підприємства по формуванню товарного асортименту
Other Titles: Стратегические решения предприятия по формированию товарного ассортимента
Strategic decisions of the company on the formation of the product range
Authors: Нечипоренко, В. В.
Черніговець, М. М.
Нечипоренко, В. В.
Черниговец, М. М.
Nechyporenko, V. V.
Chernigovets, M. M.
Keywords: асортимент товарів
асортиментна політика
стратегічні рішення
ассортимент товаров
ассортиментная политика
стратегические решения
assortment of goods
assortment policy
strategic decisions
Issue Date: 2019
Publisher: ПДАА
Citation: Нечипоренко В. В. Стратегічні рішення підприємства по формуванню товарного асортименту [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко, М. М. Черніговець // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : збірник тез ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Полтава, 16 квітня 2019 р.). – Полтава : ПДАА, 2019. - С. 95
Abstract: У статті визначено актуальність теми дослідження, розглянуто ряд стратегічних рішень перед розробкою товарного асортименту. З’ясовано, що формування товарного асортименту потребує прийняття стратегічних рішень підприємства, постійного моніторингу ринку і потреб споживачів, реального бачення своїх теперішніх та перспективних можливостей і ресурсів. В статье определена актуальность темы исследования, рассмотрен ряд стратегических решений перед разработкой товарного ассортимента. Установлено, что формирование товарного ассортимента требует принятия стратегических решений предприятия, постоянного мониторинга рынка и потребностей потребителей, реального видения своих нынешних и перспективных возможностей и ресурсов.
Description: The article determines the relevance of the research topic, considers a number of strategic decisions before developing a product range. It is revealed that the formation of the product range requires the adoption of strategic decisions of the enterprise, continuous monitoring of the market and the needs of consumers, a realistic vision of their present and future opportunities and resources.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6917
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НечипоренкоВ.В. Стратегічні рішення.pdf86,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.