Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorІваницький, Олександр Евгенійович-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorІваницкий, Александр Евгениевич-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.contributor.authorIvanytskyi, Olexandr-
dc.date.accessioned2019-07-22T08:38:44Z-
dc.date.available2019-07-22T08:38:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Індивідуалізація продуктів як напрям продуктово інноваційної стратегії банку [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, О. Е. Іваницький // Інфраструктура ринку : електронний науково – практичний журнал, 2018. - Вип. 23. - С.124 - 131 - Режим доступу : www.market-infr.od/ua - Заголовок з екрануuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6937-
dc.descriptionThe article focuses on the influence of the innovative component of the product policy on the strategic efficiency of the bank. The principles of formation of product innovation strategies of banks in the sphere of servicing client segments are outlined. The main structural elements of the product policy are considered in the light of the direction of individualization. Evaluated the effectiveness of innovation changes in the formation of the product line.uk_UK
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на впливі інноваційної складової продуктової політики на стратегічну ефективність банку. Окреслено принципи формування продуктових інноваційних стратегій банків у сфері обслуговування клієнтських сегментів. Розглянуто основні структурні елементи продуктової політики з урахуванням напрямку індивідуалізації. Оцінено ефективність інноваційних змін при формуванні продуктової лінійки. В статье акцентировано внимание на влияние инновационной составляющей продуктовой политики на стратегическую эффективность банка. Определены принципы разработки продуктовых инновационных стратегий банков в сфере обслуживания клиентских сегментов. Рассмотрены основные структурные элементы продуктовой политики с учетом индивидуализации. Оценена эффективность инновационных изменений при формировании продуктовой линейки.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectбанківський продуктuk_UK
dc.subjectпродуктова лінійкаuk_UK
dc.subjectасортиментuk_UK
dc.subjectбанковский продуктuk_UK
dc.subjectпродуктовая линейкаuk_UK
dc.subjectассортиментuk_UK
dc.subjectbanking productuk_UK
dc.subjectproduct lineuk_UK
dc.subjectassortmentuk_UK
dc.titleІндивідуалізація продуктів як напрямок продуктової інноваційної стратегії банкуuk_UK
dc.title.alternativeИндивидуализация продуктов как направление продуктовой инновационной стратегии банкаuk_UK
dc.title.alternativeІndustrial insurance industry insurance industry structure bankuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Індивідуалізація.pdf601,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.