Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6937
Title: Індивідуалізація продуктів як напрямок продуктової інноваційної стратегії банку
Other Titles: Индивидуализация продуктов как направление продуктовой инновационной стратегии банка
Іndustrial insurance industry insurance industry structure bank
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Іваницький, Олександр Евгенійович
Муштай, Валентина Анатолиевна
Іваницкий, Александр Евгениевич
Mushtai, Valentina
Ivanytskyi, Olexandr
Keywords: банківський продукт
продуктова лінійка
асортимент
банковский продукт
продуктовая линейка
ассортимент
banking product
product line
assortment
Issue Date: 2018
Citation: Муштай В. А. Індивідуалізація продуктів як напрям продуктово інноваційної стратегії банку [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, О. Е. Іваницький // Інфраструктура ринку : електронний науково – практичний журнал, 2018. - Вип. 23. - С.124 - 131 - Режим доступу : www.market-infr.od/ua - Заголовок з екрану
Abstract: У статті акцентовано увагу на впливі інноваційної складової продуктової політики на стратегічну ефективність банку. Окреслено принципи формування продуктових інноваційних стратегій банків у сфері обслуговування клієнтських сегментів. Розглянуто основні структурні елементи продуктової політики з урахуванням напрямку індивідуалізації. Оцінено ефективність інноваційних змін при формуванні продуктової лінійки. В статье акцентировано внимание на влияние инновационной составляющей продуктовой политики на стратегическую эффективность банка. Определены принципы разработки продуктовых инновационных стратегий банков в сфере обслуживания клиентских сегментов. Рассмотрены основные структурные элементы продуктовой политики с учетом индивидуализации. Оценена эффективность инновационных изменений при формировании продуктовой линейки.
Description: The article focuses on the influence of the innovative component of the product policy on the strategic efficiency of the bank. The principles of formation of product innovation strategies of banks in the sphere of servicing client segments are outlined. The main structural elements of the product policy are considered in the light of the direction of individualization. Evaluated the effectiveness of innovation changes in the formation of the product line.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6937
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В. А. Індивідуалізація.pdf601,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.