Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6944
Title: Сутність та складові системи маркетингу аграрних підприємств
Other Titles: Сущность и составляющие системы маркетинга аграрных предприятий
Essence and accounting systems agricultural enterprises marketing
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Вовк, Вікторія Іванівна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Вовк, Виктория Ивановна
Mushtai, Valentina
Vovk, Viktoriia
Keywords: стратегія
товар
товарна політика
стратегия
товар
товарная политика
strategy
product
product policy
Issue Date: 2019
Citation: Муштай В. А. Сутність та складові системи маркетингу аграрних підприємств [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, В. І. Вовк // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : ІІ Міжнародна науково-практична конференція,( м. Полтава, 27 березня 2019 р.). – Полтава, 2019. - С. 386-390
Abstract: Для підвищення показників ефективності господарської діяльності аграрні підприємства мають спрямувати свої зусилля і на вирішення питань зі створення та забезпечення ефективного функціонування служб ( відділів) маркетингу, формування маркетингової інформаційної системи; розробки стратегії і тактичних дій маркетингу та здійсненням маркетингового контролю, а також кадровим забезпеченням окреслених процесів. Для повышения показателей эффективности хозяйственной деятельности аграрные предприятия должны направить свои усилия и на решение вопросов по созданию и обеспечению эффективного функционирования служб (отделов) маркетинга, формирование маркетинговой информационной системы; разработки стратегии и тактических действий маркетинга и осуществлением маркетингового контроля, а также кадровым обеспечением определенных процессов.
Description: In order to increase the efficiency of economic activity, agrarian enterprises should focus their efforts on solving the issues of creating and ensuring the effective functioning of marketing services (departments), formation of a marketing information system; development of strategy and tactical actions of marketing and implementation of marketing control, as well as personnel provision of the above processes.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6944
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В. Сутність.pdf469,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.