Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6948
Title: Формування маркетингового підходу в управлінні сільськогосподарським підприємством
Other Titles: Формирование маркетингового подхода в управлении сельскохозяйственным предприятием
Forming marketing approach in management by agricultural enterprise
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Keywords: механізм управління
маркетинг
комплекс маркетингу
механизм управления
маркетинг
комплекс маркетинга
management mechanism
marketing
marketing complex
Issue Date: 2018
Publisher: СНАУ
Citation: Муштай В. А. Формування маркетингового підходу в управлінні сільськогосподарським підприємством [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Технології XXI століття : збірник тез за матеріалами 24–ої міжнародної науково – практичної конференції, ( Суми, Одеса, 10 – 15 вересня 2018 р.). - Суми, Одеса : СНАУ, 2018. – Ч. 2. - С.137-140.
Abstract: З впровадженням основних механізмів управління на засадах маркетингу можна досягти високих результатів та забезпечити стабільний розвиток підприємства. А для ефективного впровадження маркетингу в діяльність будь – якого сільськогосподарського підприємства варто здійснювати стратегічне планування в межах комплексу маркетингу. С внедрением основных механизмов управления на принципах маркетинга можно достичь высоких результатов и обеспечить стабильное развитие предприятия. А для эффективного внедрения маркетинга в деятельность какого - либо сельскохозяйственного предприятия следует осуществлять стратегическое планирование в пределах комплекса маркетинга.
Description: With the introduction of the basic management mechanisms on the basis of marketing, it is possible to achieve high results and ensure the stable development of the enterprise. And for the effective introduction of marketing in the activity of any agricultural enterprise it is necessary to carry out strategic planning within the complex of marketing.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6948
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В. А. Формування маркетингового підходу.pdf439,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.