Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/702
Назва: Методологія визначення інтегрального маркетингового рейтингу конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств
Інші назви: Методология определения интегрального маркетингового рейтинга конкурентоспособности сельскохозяйственных предприятий
Автори: Данько, Юрій Іванович
Данько, Юрий Иванович
Danko, Yurii Ivanovych
Ключові слова: агропромисловий комплекс
підприємства
маркетинговий рейтинг
агропромышленный комплекс
предприятия
маркетинговый рейтинг
Дата публікації: 2008
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Данько Ю. І. Методологія визначення інтегрального маркетингового рейтингу конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / Ю. І. Данько // Наука молода : зб. наук. праць / Тернопільський національний екон. ун-т. - Тернопіль, 2008. - № 9. - С. 12-14.
Короткий огляд (реферат): Викладено методологію визначення інтегрального маркетингового рейтингу конкурентоздатності сільськогосподарських підприємств та обґрунтовано її доцільності в умовах розвитку концентрації виробництва. Наведено поетапний алгоритм здійснення інтегральної маркетингової оцінки конкурентоздатності. Изложена методология определения интегрального маркетингового рейтинга конкурентоспособности сельскохозяйственных предприятий и обоснована ее целесообразность в условиях развития концентрации производства. Приведен поэтапный алгоритм осуществления интегральной маркетинговой оценки конкурентоспособности.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/702
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf146,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.