Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/702
Title: Методологія визначення інтегрального маркетингового рейтингу конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств
Other Titles: Методология определения интегрального маркетингового рейтинга конкурентоспособности сельскохозяйственных предприятий
Authors: Данько, Юрій Іванович
Данько, Юрий Иванович
Danko, Yurii Ivanovych
Keywords: агропромисловий комплекс
підприємства
маркетинговий рейтинг
агропромышленный комплекс
предприятия
маркетинговый рейтинг
Issue Date: 2008
Publisher: Тернопільський національний економічний університет
Citation: Данько Ю. І. Методологія визначення інтегрального маркетингового рейтингу конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / Ю. І. Данько // Наука молода : зб. наук. праць / Тернопільський національний екон. ун-т. - Тернопіль, 2008. - № 9. - С. 12-14.
Abstract: Викладено методологію визначення інтегрального маркетингового рейтингу конкурентоздатності сільськогосподарських підприємств та обґрунтовано її доцільності в умовах розвитку концентрації виробництва. Наведено поетапний алгоритм здійснення інтегральної маркетингової оцінки конкурентоздатності. Изложена методология определения интегрального маркетингового рейтинга конкурентоспособности сельскохозяйственных предприятий и обоснована ее целесообразность в условиях развития концентрации производства. Приведен поэтапный алгоритм осуществления интегральной маркетинговой оценки конкурентоспособности.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/702
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf146,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.