Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7047
Назва: Supply chain management concept in the general marketing of enterprises
Інші назви: Концепція управління ланцюгами поставок в маркетингу підприємств
Концепция управления цепями поставок в маркетинге предприятий
Автори: Lozynska, І.
Pavlenko, A.
Лозинська, І.
Павленко, А.
Лозинская, И.
Павленко, А.
Ключові слова: supply chain
integration
relationship marketing
ланцюжок поставок
інтеграція
маркетинг відносин
цепочка поставок
интеграция
маркетинг отношений
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХДАУ
Бібліографічний опис: Lozynska I. Supply chain management concept in the general marketing of enterprises [Electronic resource] / A. Pavlenko, I. Lozynska // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Імплементація стандартів Європейського Союзу в аграрній сфері економіки України», (11-12 жовтня 2017 р). – Харків : ХДАУ, 2017. – С. 211-216.
Короткий огляд (реферат): Were substantiated the integration of strategic marketing approaches, in unit of the supply chain, in order to minimize target conflicts and achieve competitive advantages. Обґрунтовано інтеграцію стратегічних маркетингових підходів, ланцюжки поставок, з метою мінімізації цільових конфліктів і досягнення конкурентних переваг.
Опис: Обоснована интеграция стратегических маркетинговых подходов, цепочки поставок, с целью минимизации целевых конфликтов и достижения конкурентных преимуществ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7047
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf80,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.