Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7072
Назва: Лабораторний практикум як складова методичної системи підготовки з фізики студентів аграрного профілю
Інші назви: Лабораторный практикум как составляющая методической системы подготовки по физике студентов аграрного профиля
Laboratory practice as a part of the methodical system of training in physics of agricultural profile students
Автори: Салтикова, Алла Іванівна
Хурсенко, Світлана Миколаївна
Салтыкова, Алла Ивановна
Хурсенко, Светлана Николаевна
Saltikova, Alla
Khursenko, Svetlana
Ключові слова: фізика
лабораторний практикум
нефізичні спеціальності
физика
лабораторный практикум
нефизические специальности
physics
laboratory practice
non-physical specialties
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Салтикова А. І. Лабораторний практикум як складова методичної системи підготовки з фізики студентів аграрного профілю [Електронний ресурс] / А. І. Салтикова, С. М. Хурсенко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології / Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. – Суми, 2017. – № 4 (14). – С. 276-280.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду фізичного лабораторного практикуму як однієї зі складових методичної системи підготовки з фізики, і являє собою логічне продовження циклу робіт авторів, присвячених аналізу проблеми професійно спрямованої підготовки з фізики студентів нефізичних спеціальностей. Статья посвящена рассмотрению физического лабораторного практикума как одной из составляющих методической системы подготовки по физике, и представляет собой логическое продолжение цикла работ авторов, посвященных анализу проблемы профессионально направленной подготовки по физике студентов нефизических специальностей.
Опис: The article is devoted to the consideration of the physical laboratory practice as one of the components of the methodical training system in physics, and represents a logical continuation of the cycle of works by the authors devoted to the analysis of the problem of professionally directed training in the physics of students of non-physical specialties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7072
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
01_стаття ФМО.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.