Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7072
Назва: | Лабораторний практикум як складова методичної системи підготовки з фізики студентів аграрного профілю |
Інші назви: | Лабораторный практикум как составляющая методической системы подготовки по физике студентов аграрного профиля Laboratory practice as a part of the methodical system of training in physics of agricultural profile students |
Автори: | Салтикова, Алла Іванівна Хурсенко, Світлана Миколаївна Салтыкова, Алла Ивановна Хурсенко, Светлана Николаевна Saltikova, Alla Khursenko, Svetlana |
Ключові слова: | фізика лабораторний практикум нефізичні спеціальності физика лабораторный практикум нефизические специальности physics laboratory practice non-physical specialties |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Салтикова А. І. Лабораторний практикум як складова методичної системи підготовки з фізики студентів аграрного профілю [Електронний ресурс] / А. І. Салтикова, С. М. Хурсенко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології / Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. – Суми, 2017. – № 4 (14). – С. 276-280. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розгляду фізичного лабораторного практикуму як однієї зі складових методичної системи підготовки з фізики, і являє собою логічне продовження циклу робіт авторів, присвячених аналізу проблеми професійно спрямованої підготовки з фізики студентів нефізичних спеціальностей. Статья посвящена рассмотрению физического лабораторного практикума как одной из составляющих методической системы подготовки по физике, и представляет собой логическое продолжение цикла работ авторов, посвященных анализу проблемы профессионально направленной подготовки по физике студентов нефизических специальностей. |
Опис: | The article is devoted to the consideration of the physical laboratory practice as one of the components of the methodical training system in physics, and represents a logical continuation of the cycle of works by the authors devoted to the analysis of the problem of professionally directed training in the physics of students of non-physical specialties. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7072 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
01_стаття ФМО.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.