Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7099| Title: | Методичні принципи інтенсивного навчання іноземних мов |
| Other Titles: | Методические принципы интенсивного обучения иностранным языкам Methodological principles of intensive training of foreign languages |
| Authors: | Токмань, Вікторія Вікторівна Токмань, Виктория Викторовна Tokman, Viktoriia |
| Keywords: | комунікативний метод пізнавальний аспект розвиваючий аспект коммуникативный метод познавательный аспект развивающий аспект communicative method cognitive aspect developmental aspect |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | Издательский дом "Гельветика" |
| Citation: | Токмань В. В. Методичні принципи інтенсивного навчання іноземних мов [Електронний ресурс] / В. В. Токмань // Инновации в образовании : современные методики и их практическое применение, (Харьков, 21-22 июня 2019 г.). – Херсон : Издательский дом "Гельветика", 2019. – С. 46-50. |
| Abstract: | У цій статті представлені методи сучасних принципів викладання іноземних мов. Найбільш важливий з них комунікативний метод. Описана роль студента в цьому методі. Студент виступає індивідуальністю в цьому методі. В этой статье представлены методы современных принципов преподавания иностранных языков. Наиболее важный из них коммуникативный метод. Описана роль студента в этом методе. Студент выступает индивидуальностью в этом методе. |
| Description: | In this paper we presented the methods of modern principles of teaching foreign languages. The most important of them is the communicative method. We describe the role of the student in this method. A student is an identity according to the communicative method. |
| URI: | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7099 |
| Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Токмань В.В. Методичні принципи інтенсивного навчання іноземних мов.pdf | 200,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.