Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7100
Title: | Роль викладача в організації самостійної роботи студентів ВНЗ |
Other Titles: | Роль преподавателя в организации самостоятельной работы студентов ВУЗ The teacher’s role in organizing self-education activity of students’ |
Authors: | Тамаркіна, Ольга Леонідівна Тамаркина, Ольга Леонидовна Tamarkina, Olha Leonidivna |
Keywords: | самостійна робота пізнавальна активність мотивація самостоятельная работа познавательная активность мотивация self-educatioanl activity cognitive activity motivation |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Citation: | Тамаркіна О. Л. Роль викладача в організації самостійної роботи студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – 2018. – № 7. – С. 122-125. |
Abstract: | В даній статті автором розглядається питання щодо ролі викладача в організації самостійної роботи студентів ВНЗ. В наш час питання самостійної роботи стає найбільш актуальним при підготовці фахівців, яки відповідають сучасним вимогам на ринку праці. В зв’язку з цим відбуваються суттєві зміни в навчальному навантаженні, більше часу відводиться на самостійну поза-аудиторну роботу. Студенти стають більш мотивовані в навчанні. В данной статье автором рассматривается вопрос о роли преподавателя в организации самостоятельной работы студентов ВУЗов. В наше время вопрос самостоятельной работы становитс все более актуальным при подготовке специалистов, которые отвечали бы всем требованиям современного рынка труда. В связи с этим происходят существенные изменения в учебной нагрузке, болше времени отдается самостоятельной аудиторной и вне-аудиторной работе. Студенты становятся боле мотивиронными в учебе. |
Description: | The article is dedicated to the question of the teacher’s role in organizing the self-educational activity of students’. In our time the problem of self-educational activity has been becoming more and more actual while preparing specialists responding to all modern demands on the labour market. Thereby there are esential changes in the curriculam, more time is given for self-educational classroom and out-of-classroom activity. Students become more motivated during the study. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7100 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
роль викладача в організації самостійної роботи студентів ВНЗ.pdf | 310,66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.