Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7101
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Tamarkina, Olha Leonidivna | - |
dc.contributor.author | Тамаркіна, Ольга Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Тамаркина, Ольга Леонидовна | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-16T07:55:15Z | - |
dc.date.available | 2019-08-16T07:55:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Tamarkina O. Grammar-Translation and Direct Methods in Teaching English in the Educational Institution with Specific Conditions of Study [Electronic resource] / О. Tamarkina // The journal of social science research. – 2018. – Special issue 5. – P. 529-534. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7101 | - |
dc.description | Статья посвящена проблеме изучения проблемы грамматического перевода и прямых методов в преподавании английского языка, которая остро стоит из-за растущей роли английского языка, с одной стороны, и требований, которые выдвигаются к будущим специалистам-юристам, с другой. Значение данной проблемы возникает в выявлении особенностей преподавания английского языка в образовательном учреждении с конкретными условиями обучения. Решение этой проблемы с помощью дифференцированного подхода к преподаванию английского языка студентам и курсантам способствует высоким качественным изменениям. | uk_UK |
dc.description.abstract | The article is dedicated to the question studying the problem of grammar-translation and direct methods in teaching English is acute because of increasing role of English, on the one side, and demands which are promoted to future law specialists, on the other hand. The significance of this issue arises in detection of peculiarities in teaching English in the educational institution with specific conditions of study. Solving this problem with the help of differentiated approach to teaching English to students and cadets facilitates high qualitative changes. Cтаття присвячена питанню вивчення проблеми граматичного перекладу та прямих методів викладання англійської мови з огляду на зростаючу роль англійської, з одного боку, та вимоги, які підвищуються до майбутніх фахівців з права, з іншого. Значимість цього питання виникає у виявленні особливостей викладання англійської мови в навчальному закладі зі специфічними умовами навчання. Вирішення цієї проблеми за допомогою диференційованого підходу до викладання англійської мови для студентів і курсантів полегшує високі якісні зміни. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Academic Research Publishing Group | uk_UK |
dc.subject | English teaching methods | uk_UK |
dc.subject | approaches | uk_UK |
dc.subject | advantages & disadvantages | uk_UK |
dc.subject | методи викладання англійської мови | uk_UK |
dc.subject | підходи | uk_UK |
dc.subject | переваги та недоліки | uk_UK |
dc.subject | методы преподавания английского языка | uk_UK |
dc.subject | подходы | uk_UK |
dc.subject | преимущества и недостатки | uk_UK |
dc.title | Grammar-Translation and Direct Methods in Teaching English in the Educational Institution with Specific Conditions of Study | uk_UK |
dc.title.alternative | Граматика та прямі методи викладання англійської мови в навчальному закладі з специфічними умовами навчання | uk_UK |
dc.title.alternative | Грамматический перевод и прямые методы обучения английскому языку в образовательном учреждении с особыми условиями обучения | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Grammar-Translation and Direct Methods in Teaching English in the Educational Institution with Specific Conditions of Study.pdf | 468,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.