Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTamarkina, Olha Leonidivna-
dc.contributor.authorТамаркіна, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorТамаркина, Ольга Леонидовна-
dc.date.accessioned2019-08-16T07:55:15Z-
dc.date.available2019-08-16T07:55:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationTamarkina O. Grammar-Translation and Direct Methods in Teaching English in the Educational Institution with Specific Conditions of Study [Electronic resource] / О. Tamarkina // The journal of social science research. – 2018. – Special issue 5. – P. 529-534.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7101-
dc.descriptionСтатья посвящена проблеме изучения проблемы грамматического перевода и прямых методов в преподавании английского языка, которая остро стоит из-за растущей роли английского языка, с одной стороны, и требований, которые выдвигаются к будущим специалистам-юристам, с другой. Значение данной проблемы возникает в выявлении особенностей преподавания английского языка в образовательном учреждении с конкретными условиями обучения. Решение этой проблемы с помощью дифференцированного подхода к преподаванию английского языка студентам и курсантам способствует высоким качественным изменениям.uk_UK
dc.description.abstractThe article is dedicated to the question studying the problem of grammar-translation and direct methods in teaching English is acute because of increasing role of English, on the one side, and demands which are promoted to future law specialists, on the other hand. The significance of this issue arises in detection of peculiarities in teaching English in the educational institution with specific conditions of study. Solving this problem with the help of differentiated approach to teaching English to students and cadets facilitates high qualitative changes. Cтаття присвячена питанню вивчення проблеми граматичного перекладу та прямих методів викладання англійської мови з огляду на зростаючу роль англійської, з одного боку, та вимоги, які підвищуються до майбутніх фахівців з права, з іншого. Значимість цього питання виникає у виявленні особливостей викладання англійської мови в навчальному закладі зі специфічними умовами навчання. Вирішення цієї проблеми за допомогою диференційованого підходу до викладання англійської мови для студентів і курсантів полегшує високі якісні зміни.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherAcademic Research Publishing Groupuk_UK
dc.subjectEnglish teaching methodsuk_UK
dc.subjectapproachesuk_UK
dc.subjectadvantages & disadvantagesuk_UK
dc.subjectметоди викладання англійської мовиuk_UK
dc.subjectпідходиuk_UK
dc.subjectпереваги та недолікиuk_UK
dc.subjectметоды преподавания английского языкаuk_UK
dc.subjectподходыuk_UK
dc.subjectпреимущества и недостаткиuk_UK
dc.titleGrammar-Translation and Direct Methods in Teaching English in the Educational Institution with Specific Conditions of Studyuk_UK
dc.title.alternativeГраматика та прямі методи викладання англійської мови в навчальному закладі з специфічними умовами навчанняuk_UK
dc.title.alternativeГрамматический перевод и прямые методы обучения английскому языку в образовательном учреждении с особыми условиями обученияuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.