Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7104
Title: Індивідуалізація навчання як одна із важливих умов розвитку особистості студента
Other Titles: Индивидуализация обучения как одно из важных условий развития личности студента
Individualization of studies as one of the important conditions for the development of the student's personality
Authors: Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Tamarkina, Olha Leonidivna
Keywords: індивідуалізація
особистість студента
навчальний процес
индивидуализация
личность студента
учебный процес
individualization
personality of the student
educational process
Issue Date: 2019
Publisher: СНАУ
Citation: Тамаркіна О. Л. Індивідуалізація навчання як одна із важливих умов розвитку особистості студента [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Збірник матеріалів науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів СНАУ, (Суми, 20-21 квітня 2019 р.). – Суми : СНАУ, 2019. – Т. 2.
Abstract: В даній статті автором розглядається питання щодо навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів. Це зумовлено їх індивідуальними відмінностями. Щоб студент на занятті постійно був зайнятий виконанням посильного завдання, слід, глибоко вивчивши індивідуально-психологічні відмінності учасників навчального процесу. В данной статье автором рассматривается вопрос обучения с учетом индивидуальных особенностей студентов. Это обусловлено их индивидуальными различиями. Чтобы студент на занятии постоянно был занят выполнением посыльного задачи, следует, глубоко изучив индивидуально-психологические различия участников учебного процесса.
Description: Іn this article the author examines the issue of learning with regard to the individual characteristics of students. This is due to their individual differences. To ensure that the student at the classroom is constantly engaged in fulfilling the assignment, one should, having deeply studied the individual and psychological differences of the participants in the educational process.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7104
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.