Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7138| Title: | Навчання професійному спілкуванню іноземних студентів економічного факультету під час вивчення УМІ |
| Other Titles: | Обучение профессиональному общению иностранных студентов экономического факультета во время изучения УКИ Training for professional communication of foreign students of the Faculty of Economics while studying of Ukrainian as a foreign language |
| Authors: | Пікулицька, Людмила Володимирівна Пикулицкая, Людмила Владимировна Pikulytska, Liudmyla Volodymyrivna |
| Keywords: | професійне спілкування мовленнєва ситуація читання профессиональное общение речевая ситуация чтение professional communication speech pattern reading |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | СНАУ |
| Citation: | Пікулицька Л. В. Навчання професійному спілкуванню іноземних студентів економічного факультету під час вивчення УМІ [Електронний ресурс] / Л. В. Пікулицька // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (17-20 квітня 2019 р.). – Суми, 2019 - С. 136. |
| Abstract: | У тезах розглянуто особливості читання текстів з професійної тематики під час вивчення української мови як іноземної. Визначено місце і роль різних вправ у процесі організації навчання. В тезисах рассмотрены особенности чтения тестов профессиональной тематики во время изучения украинского языка как иностранного. Определено место и роль различных упражнений в процессе организации обучения. |
| Description: | The thesis deals with the peculiarities of reading texts of professional purpose while studying Ukrainian as a foreign language. It is defined the place and role of different exercises in the process of teaching. |
| URI: | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7138 |
| Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| пікулицька.pdf | 143,52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.