Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Роман Миколайович-
dc.contributor.authorХоменко, Сергій Васильович-
dc.contributor.authorХарченко, Роман Николаевич-
dc.contributor.authorХоменко, Сергей Васильевич-
dc.contributor.authorKharchenko, R. M.-
dc.contributor.authorKhomenko, S. V.-
dc.date.accessioned2020-02-03T08:41:47Z-
dc.date.available2020-02-03T08:41:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХарченко Р. М. Методика викладання дисципліни «Фізичне виховання» у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Р. М. Харченко, С. В. Хоменко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал. – Суми, 2019. - № 5(89). - С. 119-129uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7295-
dc.descriptionThe content of this article is to create and approbate a technique that allows you to take into account the peculiarities of students, depending on the volume of special motor activity and the success of learning, significantly increasing the productivity of their motor skills and cognitive activity. The state of higher education at the present stage of development is considered. First, on the background of the general changes that occur with higher education, and, secondly, taking into account the peculiarities of the program content of the students of the higher education institution and the contingent of students.uk_UA
dc.description.abstractЗміст даної статті полягає у створенні і апробації методики, яка дозволяє враховувати особливості студентів в залежності від обсягу спеціальної рухової активності і успішності навчання, суттєво підвищуючи продуктивність їх рухових вмінь та пізнавальної активності. Розглянуто стан вищої освіти на сучасному етапі розвитку. По-перше, на фоні загальних змін, які відбуваються з вищою освітою, а, по-друге, з урахуванням особливостей програмного змісту навчання студентів вищого навчального закладу і контингенту студентів. Зміст даної статті полягає у створенні і апробації методики, яка дозволяє враховувати особливості студентів в залежності від обсягу спеціальної рухової активності і успішності навчання, суттєво підвищуючи продуктивність їх рухових вмінь та пізнавальної активності. Розглянуто стан вищої освіти на сучасному етапі розвитку. По-перше, на фоні загальних змін, які відбуваються з вищою освітою, а, по-друге, з урахуванням особливостей програмного змісту навчання студентів вищого навчального закладу і контингенту студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectфизическое воспитаниеuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.titleМетодика викладання дисципліни «Фізичне виховання у вищому навчальному закладі»uk_UA
dc.title.alternativeМетодика преподавания дисциплины «Физическое воспитание в вузе»uk_UA
dc.title.alternativeMethodology of teaching discipline "Physical education at a higher educational establishment"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко Р. Методика викладання навчальної дисципліни.pdf423,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.