Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7295
Title: Методика викладання дисципліни «Фізичне виховання у вищому навчальному закладі»
Other Titles: Методика преподавания дисциплины «Физическое воспитание в вузе»
Methodology of teaching discipline "Physical education at a higher educational establishment"
Authors: Харченко, Роман Миколайович
Хоменко, Сергій Васильович
Харченко, Роман Николаевич
Хоменко, Сергей Васильевич
Kharchenko, R. M.
Khomenko, S. V.
Keywords: студент
фізичне виховання
навчання
студент
физическое воспитание
обучение
student
physical education
education
Issue Date: 2019
Citation: Харченко Р. М. Методика викладання дисципліни «Фізичне виховання» у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Р. М. Харченко, С. В. Хоменко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал. – Суми, 2019. - № 5(89). - С. 119-129
Abstract: Зміст даної статті полягає у створенні і апробації методики, яка дозволяє враховувати особливості студентів в залежності від обсягу спеціальної рухової активності і успішності навчання, суттєво підвищуючи продуктивність їх рухових вмінь та пізнавальної активності. Розглянуто стан вищої освіти на сучасному етапі розвитку. По-перше, на фоні загальних змін, які відбуваються з вищою освітою, а, по-друге, з урахуванням особливостей програмного змісту навчання студентів вищого навчального закладу і контингенту студентів. Зміст даної статті полягає у створенні і апробації методики, яка дозволяє враховувати особливості студентів в залежності від обсягу спеціальної рухової активності і успішності навчання, суттєво підвищуючи продуктивність їх рухових вмінь та пізнавальної активності. Розглянуто стан вищої освіти на сучасному етапі розвитку. По-перше, на фоні загальних змін, які відбуваються з вищою освітою, а, по-друге, з урахуванням особливостей програмного змісту навчання студентів вищого навчального закладу і контингенту студентів.
Description: The content of this article is to create and approbate a technique that allows you to take into account the peculiarities of students, depending on the volume of special motor activity and the success of learning, significantly increasing the productivity of their motor skills and cognitive activity. The state of higher education at the present stage of development is considered. First, on the background of the general changes that occur with higher education, and, secondly, taking into account the peculiarities of the program content of the students of the higher education institution and the contingent of students.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7295
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.