Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7323
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Байдак, Людмила Іванівна | - |
dc.contributor.author | Байдак, Людмила Ивановна | - |
dc.contributor.author | Baidak, Liudmyla Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T13:38:35Z | - |
dc.date.available | 2020-02-05T13:38:35Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Байдак Л. І. Використання кейс-методу у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. І. Байдак // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (Суми, 19-21 квітня 2019 р.). – Суми : СНАУ, 2019. – С. 135. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7323 | - |
dc.description | The article discusses the case method as a technology of active learning based on real-life situations aimed at mastering specific knowledge and skills. This method is an effective means of motivating students to study foreign languages and allows simulating situations of intercultural communication in a short time. This approach suggests the deliberate use of various didactic tactics and techniques, taking into account student’s individual characteristics. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто кейс-метод як технологію активного навчання на основі реальних ситуацій, спрямовану на засвоєння конкретних знань та умінь. Цей метод є ефективним засобом мотивації до вивчення іноземної мови, дозволяє за короткий час змоделювати ситуації міжкультурного спілкування. Такий підхід передбачає цілеспрямоване використання різноманітних дидактичних тактик та прийомів з урахуванням особистісних якостей студента. В статье рассматривается кейс-метод как технология активного обучения на основе реальных ситуаций, направленных на овладение конкретными знаниями и умениями. Этот метод является эффективным средством мотивации к изучению иностранных языков, позволяет в короткое время смоделировать ситуации межкультурного общения. Такой подход предполагает целенаправленное использование различных дидактических тактик и приемов с учетом личностных качеств студента. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | СНАУ | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | кейс-метод | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | иностранный язык | uk_UA |
dc.subject | кейс-метод | uk_UA |
dc.subject | общение | uk_UA |
dc.subject | foreign language | uk_UA |
dc.subject | case study method | uk_UA |
dc.subject | communication | uk_UA |
dc.title | Використання кейс-методу у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей | uk_UA |
dc.title.alternative | Использование кейс-метода в обучении иностранному языку студентов нефилологических специальностей | uk_UA |
dc.title.alternative | Applying Case Study Method in Teaching Foreign Language to the Students of Non-philological Specialties | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Байдак Л.І. Використання кейс-методу у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей.pdf | 119,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.