Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдак, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorБайдак, Людмила Ивановна-
dc.contributor.authorBaidak, Liudmyla Ivanivna-
dc.date.accessioned2020-02-05T13:38:35Z-
dc.date.available2020-02-05T13:38:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБайдак Л. І. Використання кейс-методу у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. І. Байдак // Матеріали науково-практичної конференції викладачів, аспірантів та студентів Сумського НАУ, (Суми, 19-21 квітня 2019 р.). – Суми : СНАУ, 2019. – С. 135.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7323-
dc.descriptionThe article discusses the case method as a technology of active learning based on real-life situations aimed at mastering specific knowledge and skills. This method is an effective means of motivating students to study foreign languages and allows simulating situations of intercultural communication in a short time. This approach suggests the deliberate use of various didactic tactics and techniques, taking into account student’s individual characteristics.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто кейс-метод як технологію активного навчання на основі реальних ситуацій, спрямовану на засвоєння конкретних знань та умінь. Цей метод є ефективним засобом мотивації до вивчення іноземної мови, дозволяє за короткий час змоделювати ситуації міжкультурного спілкування. Такий підхід передбачає цілеспрямоване використання різноманітних дидактичних тактик та прийомів з урахуванням особистісних якостей студента. В статье рассматривается кейс-метод как технология активного обучения на основе реальных ситуаций, направленных на овладение конкретными знаниями и умениями. Этот метод является эффективным средством мотивации к изучению иностранных языков, позволяет в короткое время смоделировать ситуации межкультурного общения. Такой подход предполагает целенаправленное использование различных дидактических тактик и приемов с учетом личностных качеств студента.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectкейс-методuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectиностранный языкuk_UA
dc.subjectкейс-методuk_UA
dc.subjectобщениеuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectcase study methoduk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.titleВикористання кейс-методу у навчанні іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностейuk_UA
dc.title.alternativeИспользование кейс-метода в обучении иностранному языку студентов нефилологических специальностейuk_UA
dc.title.alternativeApplying Case Study Method in Teaching Foreign Language to the Students of Non-philological Specialtiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.