Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7377
Назва: Повышение квалификации научно-педагогических работников инженерных специальностей аграрных вузов
Інші назви: Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників інженерних спеціальностей аграрних вузів
Advanced training of scientific and pedagogical workers of engineering specialties of agricultural universities
Автори: Семирненко, Юрий Иванович
Семирненко, Светлана Леонидовна
Семірненко, Юрій Іванович
Семірненко, Світлана Леонідівна
Semirnenko, Yuri Ivanovich
Semirnenko, Svetlana Leonidovna
Ключові слова: повышение квалификации
научно-педагогический работник
учебное заведение
підвищення кваліфікації
науково-педагогічний працівник
навчальний заклад
advanced training
scientific and pedagogical worker
educational institution
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Семирненко Ю. И. Повышение квалификации научно-педагогических работников инженерных специальностей аграрных вузов [Электронный ресурс] / Ю. И. Семирненко, С. Л. Семирненко // Science, research, development #14. Pedagogy, ( London, 27.02.- 28.02.). - London, 2019. - С. 21-25
Короткий огляд (реферат): В работе приведены исследования повышения квалификации научно-педагогических работников инженерных специальностей. Данные исследования указывают на ряд возможных изменений (изменение конечной цели повышения квалификации, увеличение количества и качества зарубежных стажировок и др.). Решение данных проблем будет побуждать к формированию потребности в непрерывном самообразовании, самосовершенствовании образовательной деятельности преподавателей в условиях разработки и внедрения государственных стандартов высшего образования нового поколения, внедрение в образовательный процесс прогрессивного педагогического опыта и новых технологий, профессиональной адаптации преподавателей и формирование у них индивидуального стиля работы. В роботі наведені дослідження підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників інженерних спеціальностей. Дані дослідження вказують на ряд можливих змін (зміна кінцевої мети підвищення кваліфікації, збільшення кількості та якості зарубіжних стажувань і ін.). Рішення даних проблем спонукатиме до формування потреби в безперервному самоосвіті, самовдосконаленні освітньої діяльності викладачів в умовах розробки та впровадження державних стандартів вищої освіти нового покоління, впровадження в освітній процес прогресивного педагогічного досвіду та нових технологій, професійної адаптації викладачів і формування у них індивідуального стилю роботи.
Опис: The paper presents studies of advanced training of scientific and pedagogical workers of engineering specialties. These studies indicate a number of possible changes (changing the ultimate goal of advanced training, increasing the number and quality of foreign internships, etc.). The solution of these problems will encourage the formation of the need for continuous self-education, self-improvement of educational activities of teachers in the development and implementation of state standards of higher education of a new generation, the introduction of progressive teaching experience and new technologies in the educational process, the professional adaptation of teachers and the formation of their individual style work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7377
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семирненко Ю. И. Повышение квалификации.pdf204,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.