Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7476
Title: Вибір споживачів та підходи до його оцінки
Other Titles: Выбор потребителей и подходы к его оценке
Choice of consumers and approaches to its evaluation
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Keywords: потреба
правила прийняття рішень
емоційна реакція
потребность
правила принятия решений
эмоциональная реакция
necessity
rules of decision making
emotional reaction
Issue Date: 2017
Publisher: РДГУ
Citation: Муштай В.А. Вибір споживачів та підходи до його оцінки [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : міжнародна науково-практична конференція, ( м. Рівне, 15-16 грудня 2017 р.). – Рівне : РДГУ, 2017. – С. 87-90
Abstract: Сучасні реалії ринку все більш переконливо свідчать , що для стабільного успіху на ринку потрібно впливати на споживача, вмовляти людину не просто купити товар, але й змусити купляти його й в подальшому, т. б. перетворити потенційного споживача в постійного клієнта компанії. Современные реалии рынка все более убедительно свидетельствуют, что для стабильного успеха на рынке нужно воздействовать на потребителя, уговаривать человека не просто купить товар, но и заставить покупать его и в дальнейшем, т. е. превратить потенциального потребителя в постоянного клиента компании.
Description: Modern market realities are increasingly convincing that for a stable success in the market it is necessary to influence the consumer, to persuade a person not only to buy goods, but also to force him to buy it in the future, i.e. turn a potential customer into a regular customer of the company.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7476
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В.А. Вибір споживачів.pdf388,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.