Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7478
Title: Підходи до виміру ефективності маркетингових комунікацій
Other Titles: Подходы к измерению эффективности маркетинговых коммуникаций
Approaches to measure the efficiency of marketing communications
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Keywords: комунікації
інструмент управління
комунікаційна функція маркетингу
коммуникации
инструмент управления
коммуникационная функция маркетинга
communication
management tool
communication function of marketing
Issue Date: 2017
Citation: Муштай В. А. Підходи до виміру ефективності маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Высокие научные цели‘2017 : сборник тезисов : ежегодная международная научно-практическая Интернет-конференция, ( Минск, Елтань, 26-30 декабря, 2017 г.). – Scientific universe.by Е-Журнал "Scientific World Journal". - Минск, Елтань, 2017. - С. 13-16.
Abstract: В роботі акцентовано увагу та обґрунтовано необхідність здійснення ідентифікації показників ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства, зокрема, показників ефективності управління комунікаційною політикою. Представлено основні методологічні аспекти до оцінювання ефективності комунікаційної діяльності підприємств та запропоновано підхід до виміру ефективності маркетингових комунікацій підприємства з використанням кореляційно – регресійного методу. В работе акцентировано внимание и обоснована необходимость осуществления идентификации показателей эффективности управления маркетинговой деятельностью предприятия, в частности, показателей эффективности управления коммуникационной политикой. Представлено основные методологические аспекты оценки эффективности коммуникационной деятельности предприятий и предложен подход к измерению эффективности маркетинговых коммуникаций предприятия с использованием корреляционно – регрессивного метода.
Description: The necessity of formation of effective marketing communication policy as the necessary enterprise management tool is proved. The methodological aspects of evaluating the efficiency of the communication activity of the enterprise are considered. Correlation models for prediction and estimation of communication and economic effects of the company 's marketing communications policy using the Internet tools were constructed.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7478
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В.А. Підходи до виміру.pdf458,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.