Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7482
Title: Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах
Other Titles: Стратегическое управление маркетинговыми коммуникациями на современных предприятиях
Strategic management of marketing communications at modern enterprises
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївн
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Keywords: комунікації
інструмент управління
комунікаційна функція маркетингу
коммуникации
инструмент управления
коммуникационная функция маркетинга
communication
management tool
communication function of marketing
Issue Date: 2017
Publisher: СНАУ
Citation: Муштай В. А. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 23й международной научно- практической конференции, (г. Сумы, 12-16 сентября 2017 г.). - Сумы : СНАУ, 2017. - Ч. 2. - С. 94-95
Abstract: Обґрунтовано необхідність здійснення ідентифікації показників ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства, зокрема, показників ефективності управління комунікаційною політикою. Обоснована необходимость осуществления идентификации показателей эффективности управления маркетинговой деятельностью предприятия, в частности, показателей эффективности управления коммуникационной политикой.
Description: The necessity of identification of indicators of efficiency of management of marketing activity of the enterprise, in particular, indicators of efficiency of management of communication policy is substantiated.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7482
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В. А. Стратегічне управління.pdf205,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.