Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7485
Title: Складові комплексу маркетингу в діяльності банківських установ
Other Titles: Составляющие комплекса маркетинга в деятельности банковских учреждений
Components of the marketing complex in the activities of banking institutions
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Малиш, Інна Миколаївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Малыш, Инна Николаевна
Mushtai, Valentina
Malysh, Inna
Keywords: сфера послуг
банківський маркетинг
клієнт
сфера услуг
банковский маркетинг
клиент
sphere of services
banking marketing
client
Issue Date: 2017
Publisher: СНАУ
Citation: Муштай В. А. Складові комплексу маркетингу в діяльності банківських установ [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, І. М. Малиш //Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 23й международной научно- практической конференции, ( г. Сумы, 12-16 сентября 2017 г.). - Сумы : СНАУ, 2017. - Ч.2. - С.110-112
Abstract: Ефективність банківської системи значною мірою залежить від розвитку маркетингу в даній сфері, який дозволяє швидко й ефективно реагувати на ринкові перетворення за допомогою впровадження конкретних заходів щодо дослідження і розвитку ринку, підготовки альтернативних та гнучких рішень, сприяє підвищенню фінансової стійкості та зростанню прибутковості банку. Эффективность банковской системы в значительной степени зависит от развития маркетинга в данной сфере, который позволяет быстро и эффективно реагировать на рыночные преобразования посредством внедрения конкретных мероприятий по исследованию и развитию рынка, подготовки альтернативных и гибких решений, способствует повышению финансовой устойчивости и росту прибыльности банка.
Description: The effectiveness of the banking system depends to a large extent on the development of marketing in this area, which allows rapid and effective response to market transformations through the introduction of specific measures for research and development of the market, the preparation of alternative and flexible solutions, fostering financial sustainability and increasing profitability of the bank.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7485
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В. А. Складові комплексу маркетингу.pdf200,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.