Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7499
Title: | Сучасні тенденції та перспективи вдосконалення змісту і методів мовної освіти |
Other Titles: | Современные тенденции та перспективы усовершенствования содержания и методов языкового образования Modern tendencies and perspectives of improvement the content and methods of language education |
Authors: | Харченко, Інна Іванівна Харченко, Инна Ивановна Kharchenko, Inna Ivanovna |
Keywords: | україномовна освіта освітні тенденції зміст навчання украиноязычное образование образовательные тенденции содержание обучения Ukrainian language education educational tendencies training content |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Харченко І. І. Сучасні тенденції та перспективи вдосконалення змісту і методів мовної освіти [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // V Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційний розвиток вищої освіти : глобальний, європейський та національний виміри змін», (Суми, 16-17 квітня 2019 р.). – Суми, 2019. – С. 83-86. |
Abstract: | У тезах на основі використання загальноосвітніх ідей розглянуто проблему сучасних напрямів формування змісту і методів навчання української мови у вищій школі. Висвітлено лінгводидактичне твердження про спрямування методів навчання української мови на розвиток студента як мовної особистості, здатної володіти кількома компетентностями. В тезисах на основе использования общеобразовательных идей рассмотрена проблема современных направлений формирования содержания и методов обучения украинскому языку в высшей школе. Освещено лингводидактическое утверждение о направленности методов обучения украинскому языку на развитие студента как языковой личности, способной владеть несколькими компетентностями. |
Description: | In thesesbased on the general ideas using we have considered the problem of modern trends in content and methods of teaching the Ukrainian language in school forming. We substantiate the theoretical framework of modernization Ukrainian language high school education. Article covers linguodidactic statement in using the Ukrainian language teaching methods to the development the student as a linguistic identity, which can have multiple competencies. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7499 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ.pdf | 80,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.