Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7502
Назва: Formation of Future Teachers’ Skills to Create and Use Visual Models of Knowledge
Інші назви: Формування умінь майбутніх учителів для створення та використання візуальних моделей знань
Формирование учений будущих учителей для создания и использования визуальных моделей знаний
Автори: Semenog, Olena
Yurchenko, Artem
Udovychenko, Olga
Kharchenko, Inna
Kharchenko, Sergii
Семеног, Олена
Юрченко, Артем
Удовиченко, Ольга
Харченко, Інна
Харченко, Сергій
Семеног, Елена
Юрченко, Артем
Удовиченко, Ольга
Харченко, Инна
Харченко, Сергей
Ключові слова: teacher training
visual models of knowledge
visualization technology
підготовка вчителів
візуальні моделі знань
технології візуалізації
подготовка учителей
визуальные модели знаний
технологи визуализации
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Formation of Future Teachers’ Skills to Create and Use Visual Models of Knowledge [Electronic recurs] / O. Semenog, A. Yurchenko, O. Udovychenko [and other] // TEM Journal. – 2019. – Vol. 8, Issue 1. – P. 275-283.
Короткий огляд (реферат): The article proposes a solution of the problem of formation of future teachers' skills to create and use visual models of knowledge in professional activities. It is substantiated that modern students, as representatives of the generation Z, have the majority of visual-oriented perceptions. Modelling of special future teachers’ preparation for the creating of visual models of knowledge is made. The content of the special course, aimed at forming the future teachers’ ability to create and use visual models of knowledge, is described. The pedagogical experiment included two areas of research: the study of the dynamics of the readiness and the formation of skills to create and use visual models of knowledge. Statistical methods confirmed the effectiveness of the author's special course at the significant level of 0.05. У статті здійснено моделювання підготовки майбутніх учителів до створення візуальних моделей знань. Описано зміст спецкурсу, спрямованого на формування у майбутніх учителів здатності створювати і використовувати візуальні моделі знань. Педагогічний експеримент включав дві області дослідження: вивчення динаміки готовності та формування навичок створення та використання візуальних моделей знань.
Опис: В статье осуществлено моделирование підготовки будущих учителей к созданию визуальных моделей знаний. Описано содержание спецкурса, направленного на формирование у будущих учителей способности создавать и использовать визуальные модели знаний. Педагогический експеримент включал две области исследования: изучение динамики готовности и формирования навыков создания и использования визуальных моделей знаний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7502
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття скопус.pdf262,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.