Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7502
Назва: | Formation of Future Teachers’ Skills to Create and Use Visual Models of Knowledge |
Інші назви: | Формування умінь майбутніх учителів для створення та використання візуальних моделей знань Формирование учений будущих учителей для создания и использования визуальных моделей знаний |
Автори: | Semenog, Olena Yurchenko, Artem Udovychenko, Olga Kharchenko, Inna Kharchenko, Sergii Семеног, Олена Юрченко, Артем Удовиченко, Ольга Харченко, Інна Харченко, Сергій Семеног, Елена Юрченко, Артем Удовиченко, Ольга Харченко, Инна Харченко, Сергей |
Ключові слова: | teacher training visual models of knowledge visualization technology підготовка вчителів візуальні моделі знань технології візуалізації подготовка учителей визуальные модели знаний технологи визуализации |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Formation of Future Teachers’ Skills to Create and Use Visual Models of Knowledge [Electronic recurs] / O. Semenog, A. Yurchenko, O. Udovychenko [and other] // TEM Journal. – 2019. – Vol. 8, Issue 1. – P. 275-283. |
Короткий огляд (реферат): | The article proposes a solution of the problem of formation of future teachers' skills to create and use visual models of knowledge in professional activities. It is substantiated that modern students, as representatives of the generation Z, have the majority of visual-oriented perceptions. Modelling of special future teachers’ preparation for the creating of visual models of knowledge is made. The content of the special course, aimed at forming the future teachers’ ability to create and use visual models of knowledge, is described. The pedagogical experiment included two areas of research: the study of the dynamics of the readiness and the formation of skills to create and use visual models of knowledge. Statistical methods confirmed the effectiveness of the author's special course at the significant level of 0.05. У статті здійснено моделювання підготовки майбутніх учителів до створення візуальних моделей знань. Описано зміст спецкурсу, спрямованого на формування у майбутніх учителів здатності створювати і використовувати візуальні моделі знань. Педагогічний експеримент включав дві області дослідження: вивчення динаміки готовності та формування навичок створення та використання візуальних моделей знань. |
Опис: | В статье осуществлено моделирование підготовки будущих учителей к созданию визуальных моделей знаний. Описано содержание спецкурса, направленного на формирование у будущих учителей способности создавать и использовать визуальные модели знаний. Педагогический експеримент включал две области исследования: изучение динамики готовности и формирования навыков создания и использования визуальных моделей знаний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7502 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття скопус.pdf | 262,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.