Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7600
Назва: Planning marketing activities of the enterprise
Інші назви: Планування маркетингової діяльності підприємства
Планирование маркетинговой деятельности предприятия
Автори: Mushtai, Valentyna
Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Ключові слова: strategic planning
optimistic scenario
pessimistic scenario
стратегічне планування
оптимістичний сценарій
песимістичний сценарій
стратегическое планирование
оптимистический сценарий
пессимистический сценарий
Дата публікації: 2019
Видавництво: Yolnat PE
Бібліографічний опис: Mushtai V. А. Planning marketing activities of the enterprise [Electronic resource] / V. А. Mushtai // International periodic scientific journal “Modern Scientific Researches”, (Minsk, 2019). - Minsk : Yolnat PE, 2019. - Part1. - Issue № 7. - P. 89-94. - Режим доступу : https : // www.modscires.pro/index.php/msr/issue/view/msr07-01/msr07-01 - Заголовок з екрану
Короткий огляд (реферат): The paper states that problems of planning of marketing activity in the conditions of an unstable economy are very relevant, since most state and private enterprises do not have the optimal system for organizing marketing planning. The role of planning as a special form of activity is defined, the content of which is the development, coordination and control over the implementation of the organization's plan for the production and sales of products, and the feasibility of introducing a strategic planning system based on modern marketing principles into the activities of enterprises by the method of scripting is substantiated. It is proved that effective formation and development of marketing activity on the basis of strategic planning using the method of script development will allow enterprises to react in a timely manner to changes in the external competitive environment and contribute to the achievement of the set goals. В роботі зазначено, що проблеми планування маркетингової діяльності в умовах нестабільної економіки є вельми актуальними, оскільки більшість державних і приватних підприємств не мають оптимальної системи організації планування маркетингу. Визначено роль планування як особливої форми діяльності, змістом якої є розробка, узгодження і контроль за ходом виконання плану організації щодо виробництва та реалізації продукції та обґрунтовано доцільність впровадження системи стратегічного планування на підставі сучасних принципів маркетингу у діяльність підприємств за методом розробки сценаріїв. Доведено, що ефективне формування та розвиток маркетингової діяльності на основі стратегічного планування з використанням методу розробки сценаріїв дозволить підприємствам своєчасно реагувати на зміни зовнішнього конкурентного середовища та сприятиме досягненню поставлених цілей.
Опис: В работе отмечено, что проблемы планирования маркетинговой деятельности в условиях нестабильной экономики являются весьма актуальными, поскольку большинство государственных и частных предприятий не имеют оптимальной системы организации планирования маркетинга. Определена роль планирования как особой формы деятельности, содержанием которой является разработка, согласование и контроль за ходом выполнения плана организации по производству и реализации продукции и обоснована целесообразность внедрения системы стратегического планирования на основании современных принципов маркетинга в деятельность предприятий по методу разработки сценариев. Доказано, что эффективное формирование и развитие маркетинговой деятельности на основе стратегического планирования с использованием метода разработки сценариев позволит предприятиям своевременно реагировать на изменения внешней конкурентной среды и будет способствовать достижению поставленных целей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7600
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mushtai V. А. Planning marketing activities.pdf440,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.